cerca de continguts de la web

cerca de continguts de la web

by SILVIA MONTENEGRO GONZALEZ -
Number of replies: 5

Hola,

he estat provant a la pàgina web la cerca i quan entres algun contingut només va a buscar articles. És possible posar que busqui continguts que surten en pàgines o enllaços personalitzats. Com s'ha de fer?

Us passo la url de la web del nostre servei educatiu perquè ho pogueu veure, gràcies. 

Enllaç

In reply to SILVIA MONTENEGRO GONZALEZ

Re: cerca de continguts de la web

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sívlia,
el cercador mostra tant articles com pàgines. Què vols dir amb enllaços personalitzats?

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Hola Mònica,

nosaltres al nostra pàgina web hem penjat molta informació i molta de la informació que tenim es a través d'enllaços personalitzats que surten dels 6 menús principals.Ho hem fet aixi perquè alguns són pdf que pengen de mediateca directament o bé són presentacions que nosaltres hem fet amb genially.  Veig que aquests enllaços si els poses en cerca no surten , què hauriem de fer perquè sortissin a cerca com passa amb les pàgines o amb els articles. 

Gràcies. 

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sílvia,
no és possible que la cerca arribi als elements del menú. Si voleu que es trobin aquests enllaços potser podeu fer una pàgina amb un directori de recursos i allà tenir una llista actualitzada.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Hola Mònica,

D'acord, no se exactament que és aquest tipus de pàgina amb un directori  que em dius. M'ho podries explicar? moltes gràcies. 

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sílvia,
em refereixo a què creeu una pàgina i hi poseu allà tots aquests enllaços a mode de taula. És tenir-los a un lloc on el cercador sí que hi arribi.

Fins ara,
Mònica