eliminar recursos

eliminar recursos

per Admin Pere Calders -
Nombre de respostes: 8
Hola,

he creat alguns recursos com ara presentacions de diapositives o pàgines web per fer proves i ara no sé com eliminar-los.

Gràcies.
En resposta a Admin Pere Calders

Re: eliminar recursos

per Jaume Fernandez -
Hola,

Entenc que et refereixes a que has afegit recursos a un curs i t'agradaria eliminar-los, oi?

Per fer concretament el que demanes només cal clicar la icona amb forma de creu que apareix a costat de l'activitats, entre les altres opcions com editar, moure o ocultar/mostrar. Recorda que és necessari tenir activat el mode d'edició per a que apareguin. Per activar-lo tens un botó a la part superior dreta de la pàgina del curs, amb el text "Activa Edició". També ho pots fer des d'una de les opcions del bloc d'Administració del curs on tinguis l'activitat.

En tot cas, et recomano que et miris aquesta pàgina on trobaràs alguns cursos que et poden ser útils.

Salutacions,

Jaume
Equip Tècnic Àgora
En resposta a Admin Pere Calders

Re: eliminar recursos

per Admin Pere Calders -
Aprofito per un altre dubte.

Fins ara he anat afegint pàgines HTML desde el menú de la portada:
help.gif    Afegeix un recurs...    Insereix una etiqueta    Compon una pàgina de text    Compon una pàgina web    Enllaça un fitxer o lloc web    Visualitza un directori    Desplega un paquet de continguts IMS 
 

i després copiava la seva ruta y la feia servir per enllaçar la pàgina al menú pricipal.

A la plana principal però, es queda un petit link del recurs. El dubte és doncs, com puc crear pàgines HTML sense que surtin els enllaços a la portada?

Espero haver-me explicat bé,

gràcies!
En resposta a Admin Pere Calders

Re: eliminar recursos

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola!
No estem segurs d'haver entès el dubte que planteges. Podries posar-nos algun exemple concret per intentar-te orientar el millor possible? Al teu missatge entenem que vols afegir pàgines que no han d'estar enllaçades al menú del portal principal. És correcte? Des d'on s'ha de poder accedir a aquestes pàgines?
Una abraçada i fins aviat!
Sara
Equip tècnic Àgora
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: eliminar recursos

per Admin Pere Calders -
M'explico, vull crear una pàgina i enllaçar-la al menú principal.

El que faig fins ara és anar aquí
Ajuda:    Afegeix un recurs...    Insereix una etiqueta    Compon una pàgina de text    Compon una pàgina web    Enllaça un fitxer o lloc web    Visualitza un directori    Desplega un paquet de continguts IMS 
 
Però també em crea un enllaç a la portada com aquests:
sinttulorkg.th.png que és el que no vull.

Espero haver-me explicat millor.

Gràcies.

En resposta a Admin Pere Calders

Re: eliminar recursos

per Aida Regi Cosculluela -
Hola,
El problema que comentes no és possible resoldre'l. 
No obstant, pots provar aquestes altres opcions:

- Crear una pàgina a google sites i enllaçar-la al menú principal.

- Fer  que no es visualitzi el bloc menú principal  i crear un bloc html amb les opcions que vulguis que hi surtin.

Atentament,

Aida
Equip tècnic XTEC.
En resposta a Aida Regi Cosculluela

Re: eliminar recursos

per Admin Pere Calders -
Hola,

gràcies per contestar.

M'agradaria que totes les pàgines estiguessin dins de Moodle pel que la primera opció no seria el que volem.

Respecte a la segona, com puc fer que el bloc menú principal no es visualitzi?

De totes formes, no m'enrecordo de com, però ja vaig compondre altres pàgines html que tinc enllaçades a la barra de menú sense que apareguin aquests enllaços que comento a la portada. 
Vull tornar a fer-ho d'aquesta manera però no recordo com ho vaig fer, però poder es pot (un altre tema es si m'explico adecuadament xD).

Si us fixeu veureu que hi apareixen a la part de sota una sèrie d'enllaços a pàgines que he creat. En canvi, en la barra de menú pots trobar d'altres pàgines que vaig crear fa uns mesos i aquestes no están representades amb enllaços a la portada.

Gràcies.
En resposta a Admin Pere Calders

Re: eliminar recursos

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola,

Per aconseguir això que comentes una de les opcions és habilitar temporalment un bloc de tipus "Menú principal" a la plana principal del Moodle. Dins aquest bloc pots crear els recursos que vulguis i enllaçar-los al menú superior. Un cop enllaçats pots eliminar el bloc o simplement ocultar-lo i els recursos seguiran actius i accessibles des del menú superior.

No sé si m'he explicat correctament.

Salutacions,

Fèlix
Equip Tècnic Àgora