Problemes amb els qüestionaris

Problemes amb els qüestionaris

de Immaculada Vilatersana Lluch -
Número de respuestas: 15
Hola de nou,
Tinc una serie de problemes amb l'administració dels qüestionaris i no se del cert quines en són les causes o motius:
  • Si reinicio el curs, els qüestionaris que tenen intents realitzats (els que he realitzat per veure el funcionament de l'activitat assumint el rol d'estudiant en l'opció de canvi de rol) el curs no es "neteja" i els qüestionaris mantenen els estudiants i els intents. I per tan no em permet de fer cap modificació al qüestionari ni afegir o treure preguntes.
  • Si faig una còpia de seguretat només dels qüestionaris que tinc en el curs, amb els paràmetres Usuaris=Cap i Registres=Cap no es copien les preguntes ni les categories i el qüestionari està en blanc.
  • Si des d'un altre curs importo un qüestionari ho fa sense preguntes.
Algun sugeriment?
Gràcies
En respuesta a Immaculada Vilatersana Lluch

Re: Problemes amb els qüestionaris

de Immaculada Vilatersana Lluch -
Hola de nou,
Voldria saber si heu pres nota del problema que actualment hi ha amb els qüestionaris.
He pogut saber que l'opció de reiniciar un curs per poder tenir els qüestionaris sense usuaris no funciona tal com seria desitjable en les versions 1.8.x , però el que si he pogut comprovar es que amb qüestionaris no puc fer còpies de seguretat, ni amb usuaris ni amb sense: al restaurar la còpia de seguretat els qüestionaris no troben les preguntes.

Algun sugeriment?
Gràcies

En respuesta a Immaculada Vilatersana Lluch

Re: Problemes amb els qüestionaris

de Administrador/a Espai de suport -
Hola,

Tenim present el problema i quan puguem ens hi posarem. De moment, però, no atrapem la feina triste.

Gràcies per notificar-nos-el.

Cordialment,

Albert
En respuesta a Administrador/a Espai de suport

Re: Problemes amb els qüestionaris

de Immaculada Vilatersana Lluch -
Hola de nou,
Mentre els administradors intenteu trobar la causa i la solució al problema dels qüestionaris que he plantejat més amunt, podrieu orientar-me si hi ha alguna possibilitat de modificar un qüestionari que ja té algun intent ?
La qüestió es que estic treballant amb qüestionaris bastant llargs i em trobo que no puc modificar-los ni fer-ne una còpia sense usuaris per restablir-los una altra vegada, i es clar fer-los de nou es una feinada...
Qualsevol orientació i/o comentari sobre el tema serà benvingut.
Gràcies.


En respuesta a Immaculada Vilatersana Lluch

Re: Problemes amb els qüestionaris

de JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Hola Imma,

no se si et servirà, però els cuestionaris i les preguntes es poden exportar en un fitxer, normalment de format GIF, i despres tornar importar en una altre curs o lloc. Has provat aquesta opció?

Espero que et serveixi.

Josep M

En respuesta a JOSEP MARIA SARDA CAIMEL

Re: Problemes amb els qüestionaris

de Immaculada Vilatersana Lluch -
Hola Josep Maria,
Efectivament, les preguntes es poden exportar, però si no ho tinc mal entès, el qüestionari no.
Per exemple si un qüestionari te uns parametres determinats i/o està format per preguntes de vàries categories això és un problema.
Gràcies per la teva aportació.

Immaculada
En respuesta a Immaculada Vilatersana Lluch

Re: Problemes amb els qüestionaris

de JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Hola,

Be no ho he provat exactament, però si entres al qüestionari, a la llengueta de edita hi ha un exporta, el normal es que exportes tot el qüestionari.

Crec que no es perderia gaire en provar-ho i despres valorar si funciona correctament o no.

Josep M

EDITO:
Em sembla que tens raó que exportes categories no pas qüestionaris, :S


En respuesta a Administrador/a Espai de suport

Re: Problemes amb els qüestionaris

de Immaculada Vilatersana Lluch -
Hola albert,
Se que teniu moltes consultes i molta feina derivada del manteniment de l'espai d'agora, però m'agradaria saber si preveieu una solució al tema dels qüestionaris. S'acaba el curs i s'han de restaurar els cursos de Moodle per al proper i donen problemes. En Josep M. Sarda també ho comenta en la seva darrera intervenció al tema "Limit de 50 Mb"

Gràcies. Salut!
En respuesta a Immaculada Vilatersana Lluch

Re: Problemes amb els qüestionaris

de Administrador/a Espai de suport -
Hola Imma,

Si només féssim el manteniment de l'espai Àgora viuríem de renda. Portem un munt de projectes i a tots hi hem de dedicar temps.

Intentarem que la restauració dels cursos estigui al 100% al setembre. Abans, ho veig francament difícil.

De cara a poder avançar feina, ens podries fer arribar algun o alguns dels cursos que donen problemes? Ens podrien ser molt útils de cara a fer les proves.

Cordialment,

Albert


En respuesta a Administrador/a Espai de suport

Re: Problemes amb els qüestionaris

de JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Hola Albert,

soc conscient que esteu en un munt de projectes, tots força interessants i petits problemes poden portar llargues hores de recerca abans no es troba la solució és la informàtica. Les meves aportacions intenten ser positives i tant sols marcar certes dificultats que tenim, perquè quan disposeu del temps necessari ho mireu de solventar.

Jo vaig deixant els cursos que em donen problemes en una carpeta anomenada així al lloc del IES. Et deixo la referència, per si et serveix d'utilitat.

agora.xtec.cat/iesmalgrat/moodle/

fitxers del lloc/curs/problemes/

Fins aviat.

Josep M

En respuesta a Administrador/a Espai de suport

Re: Problemes amb els qüestionaris

de Immaculada Vilatersana Lluch -
Hola Albert,
El problema que plantejo en aquest fil del fòrum el vaig detectar al treballar amb el següent curs:
http://agora.xtec.cat/cfa-elstarongers/moodle/course/view.php?id=181
Els qüestionaris contenen preguntes de diverses categories.
A l'hora de fer la còpia de seguretat les "Categories" es mostren a 0
Aquest són algunes informacions que dono per si són d'interès a l'hora de cercar la solució al problema.
I encara més, acabo de restarurar una còpia de seguretat en un altre espai moodle i no he tingut problemes: la còpia (sense usuaris) ja estava feta (provenia d'un moodle instal.lat a aphobos i versió 1.6.2 o 1.64) i el cuestionari s'ha restaurat amb la resta del curs sense problemes. Això si, val a dir que el qüestionari no tenia categories.

Be, espero que ho pogueu solventar el mes aviat possible.
Gràcies

Immaculada V.


En respuesta a Immaculada Vilatersana Lluch

Re: Problemes amb els qüestionaris

de Administrador/a Espai de suport -
Hola Imma i Josep Maria,

Moltes gràcies per la informació. Així que tinguem una mica de temps ens hi podem. Sospitem quin pot ser l'origen del problema, però s'han de fer proves i veure en quins llocs concrets s'han de fer canvis.

Cordialment,

Albert
En respuesta a Immaculada Vilatersana Lluch

Re: Problemes amb els qüestionaris

de Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!

Gràcies a la informació que ens vau enviar i aprofitant que hem fet l'actualització a la versió 1.8.6 de Moodle hem solucionat el problema que havíeu detectat amb l'exportació i importació de cursos que tenien qüestionaris.

Si trobeu alguna cosa més ja ens avisareu!

Bezos i abrasos,

Sara
En respuesta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes amb els qüestionaris

de Immaculada Vilatersana Lluch -
Gràcies! Fins avui no m'he pogut posar amb el Moodle i no he pogut llegir el vostre darrer missatge.
Si detecto algun problema al respecte us ho faré saber. De tota manera espero que no, oi?
Gràcies de nou.

Salut!
En respuesta a Immaculada Vilatersana Lluch

Re: Problemes amb els qüestionaris

de Administrador/a Espai de suport -
Hola,

Si detectes problemes t'estarem agraïts si ens fas arribar els cursos, encara que sigui només amb les activitats de qüestionaris, on has tingut aquests problemes. Per poder resoldre els problemes necessitem el màxim d'informació possible. A nosaltres les proves que hem fet ens han sortit bé, però no hem pogut provar amb massa variables.

Cordialment,

Albert Pérez Monfort