Problemes a l'hora de penjar imatges

Problemes a l'hora de penjar imatges

per Miguel Sanchez Pasto -
Nombre de respostes: 3

Bones, gent

Veureu, tinc un problema a l'hora de penjar imatges. Estava construïnt un glossari amb imatges relacionades amb la meva mate`ria per donar una mica més de vida als meus cursos. Ara, de repent, no puc penjar-les i em surt un error de pàgina.  Us el copio.

Detalles de error de página web

Agente de usuario: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; InfoPath.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Fecha: Tue, 5 Jul 2011 19:54:26 UTC


Mensaje: El objeto no acepta esta propiedad o método
Línea: 75
Carácter: 9
Código: 0
URI: http://agora.xtec.cat/iesjoanguinjoan/moodle/lib/editor/htmlarea/popups/popup.js

No és la primera imatge que penjo i abans no havia tingut cap problema. Si algú em pot ajudar, estaria agreït

Miquel

En resposta a Miguel Sanchez Pasto

Re: Problemes a l'hora de penjar imatges

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Miquel!
És possible que el nom de la imatge que intentes penjar contingui algun caràcter especial (com ara vocal accentuada o ç)? Si és així reanomena-la i torna a intentar-ho. En cas contrari, ens pots facilitar el nom del curs on t'has trobat aquest problema per fer-li una ullada?
Una abraçada i fins ara,
Sara
Equip tècnica Àgora
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes a l'hora de penjar imatges

per Miguel Sanchez Pasto -

Gràcies pel teu interès,

Resulta que ho he solucionat utilitzant el navegador Mozilla Firefox en lloc de l'Internet Explorer. He fet els mateixos passos i he aconseguit penjar la imatge sense problemes. Coses de la tècnica informàtica...

Miquel