agrupaments

agrupaments

par Mª Àngels Ferrer Sayol,
Nombre de réponses : 9

Intento fer diferents grups independents en un curs però quan clico "crear grups" no em surt la pestanya "agrupacions", només em surt "grups" i "resum".

Què haig de fer?

El curs està a:

http://agora.xtec.cat/iesgelida/moodle/course/view.php?id=2781

Mercès

En réponse à Mª Àngels Ferrer Sayol

Re: agrupaments

par MARIA ROSA QUER HURTOS,
Quan vas a grups et surt una pantalla on diu crea grup, cliques aquí itot seguit poses el nom del grup ex.2n A i deses els canvis.
Un cop ho hagis fet has d'anar a posar els alumnes del curs a cada grup et poses sobre el grup ex.2n A i cliques afegeix/suoprimeix usuaris. Et surten tots els alumnes de segon i els vas posant a la banda esquerra on hi ha el grup.
No sé si et serà d'ajuda. Amb el moodle d'agora funciona així, no sé si els altres moodles com el de phobos és igual?




Rosa
En réponse à MARIA ROSA QUER HURTOS

Re: agrupaments

par Mª Àngels Ferrer Sayol,

Rosa, en el meu missatge anterior em vaig expressar malament... Els grups ja els tinc creats, però jo el que voldria es que cada grup pugués veure i fer activitats diferents. A través del buscador de google he vist que això es podia fer, però es necessita una pestany que s'anomena "agrupaments" i que en el meu moodle no apareix i no sé si és perquè el meu centre no ha activat aquesta possibilitat o si amb el moodle d'agora encara no es pot fer...

Gràcies per la teva aportació. És la primera vegada que entro en aquest foro i he estat sorpresa molt agradablement de veure la rapidesa amb la que m'has contestat. Gràcies una altra vegada! 

En réponse à Mª Àngels Ferrer Sayol

Re: agrupaments

par Joan Alòs Canós,

Hola Mª Àngels.

He vist la vosta conversa i el tema dels agrupaments m'interesa bastant. En el curs d'administració i gestió d'un entorn moodle de centre que he fet aquest curs varem treballar els agrupaments. Ens ho han venut com una eina molt útil per treballar l'atenció a la diversitat des de tots els puns de vista. Tu crees tots els grups que vulguis. Saps que un alumne pot estar en més d'un grup. Una vegada creats els grups crees les agrupacions unint els grups que te interesa en funció de les tasques que ela vas a encomanar. Quan crees una tasca decideixes quines agrupacions la veuran, i la resta ni la veuen. És meravellós i ho varem provar al Moode de l'espai de pràctiques que teniem reservat. El problema és que el Moodle Agora no té implementada aquesta funció. Des d'aquí demano als administradors d'Agora que la implementin, si us plau. Ens facilitaria molt la feina. No sé com estaran les coses de cara al curs vinent, si ho implantaran, si al centres que estem en l'1x1 ens obligaran a contractar un EVA extern o si que estarà implementada aquesta funció, o que passarà.

Joan Alòs

En réponse à Joan Alòs Canós

Re: agrupaments

par Mª Àngels Ferrer Sayol,
Jo també ho demano!!!!
En réponse à Mª Àngels Ferrer Sayol

Re: agrupaments

par Jaume Fernandez,
Hola,

En aquests moments els agrupaments no estan actius als espais Moodle d'Àgora perquè es tracta d'una funcionalitat experimental que segons el propi Moodle es troba encara en fase de desenvolupament. Cal tenir en compte que abans d'afegir funcionalitats a Àgora ens hem d'assegurar que funcionin correctament, donat que és un servei que usen molts centres.

De totes maneres, estudiarem amb cura la possibilitat d'activar-la ja que pensem que es tracta d'una característica que resulta força útil.

Aquí podeu veure l'estat de la tasca.

Salutacions,

Jaume Fernàndez
Equip Tècnic Àgora
En réponse à Jaume Fernandez

Re: agrupaments

par Mª Àngels Ferrer Sayol,
En réponse à Mª Àngels Ferrer Sayol

Re: agrupaments

par Jaume Fernandez,
Com haureu vist a la portada d'Àgora, ja tenim la funcionalitat dels Agrupaments en marxa.

Salutacions!

Jaume Fernàndez
Equip Tècnic Àgora
En réponse à Jaume Fernandez

Re: agrupaments

par carles fornas,
Hola, bon dia
Recupero aquest fil per preguntar novament per les funcionalitats dels agrupaments en el moodle 2.4.

Quedarà activa la posibilitat d'evitar que alumnes d'un mateix grup no vegin qüestionaris, etiquetes, fitxers, etc... d'altres companys seus del mateix grup, però diferent agrupament? En el moodle 1.9 hi havia un checkbox de confirmació que en el 2.4 encara no apareix.

Moltes gràcies
Carles Fornas