Altes massives dels alumnes

Altes massives dels alumnes

per CARLOS LOPEZ RODRIGUEZ -
Nombre de respostes: 4
Hola a tothom:
Crec que seria interessant establir quines formes esteu utilitzant per donar d'alta als alumnes al moodle dels centres.
Tinc coneixement que alguns centres han fet exportacions des del SAGA i han pujat les dades al moodle.
Es podria crear alguna documentació al respecte?
Miro de crear-la jo mateix o en col·laboració amb algun centre que ja l'hagi fet?
Poder es considera més adequada alguna altra forma?
Salutacions
CArlos

Servei educatiu Alt Maresme

En resposta a CARLOS LOPEZ RODRIGUEZ

Re: Altes massives dels alumnes

per Administrador/a Espai de suport -
Hola Carlos,

La idea de crear una documentació que faciliti el procés la trobo encertada. El que no tinc massa clar és si aquesta documentació hauria d'estar aquí o en els materials del curs d204 sobre ús i dinamització de Moodle. L'he buscat en aquest curs i no la he sabut trobar. Algú sap si hi és?

En qualsevol cas, si aquesta informació no existeix, penso que estaria bé crear-la. Així que, si vols documentar aquest procés, endavant. De tota manera, abans de començar, em posaria en contacte amb els autors del curs d204 per si de cas aquesta informació ja existeix o tenen previst incloure-la en una versió futura dels material. Si finalment decideixes crear aquesta documentació, una vegada la tinguis i si et sembla bé, la podem incloure en el curs Moodle a Àgora d'aquest mateix espai.

Cordialment,

Albert Pérez Monfort


En resposta a CARLOS LOPEZ RODRIGUEZ

Re: Altes massives dels alumnes

per JORDI FONTICH VICENS -
Hola Carlos,
al meu centre hem fet servir la validació per LDAP, tant pel què fa al professorat (identificador de la Xtec) com pel què fa a l'alumnat (identificador de l'edu365).

Els materials del curs D204-Ús i dinamització de Moodle només tracten de la part de Moodle per al rol de professor o creador de cursos.

Els materials del curs D136-e-Learning amb Moodle són més extensos i a més de la part del professorat també abarquen la part d'instal·lació i administració de Moodle. Al Mòdul 3, pràctica 3 es parla de la càrrega massiva d'usuaris, però en cap cas es documenta com obtenir les dades del SAGA.
En resposta a JORDI FONTICH VICENS

Re: Altes massives dels alumnes

per JORDI FONTICH VICENS -
Hola,
als fòrums de moodle.org avui se'n parla d'aquesta qüestió:



http://moodle.org/mod/forum/discuss.php?d=98352&parent=434453

by jordi rodon cuixart.
El professor Paulino Fernández ha desenvolupat una aplicació per a poder exportar les dades dels alumnes de SAGA i incorporar-les a Moodle i així inscriure als alumnes d'un determinat curs.
El podeu descarregar de
www.edubit.com/docs/SagaMoo.zip
tarda en instal·lar-se però és perque inclou una ajuda en vídeo molt potent.
Espero que us sigui interessant


Jordi Fontich

En resposta a JORDI FONTICH VICENS

Re: Altes massives dels alumnes

per CARLOS LOPEZ RODRIGUEZ -
Hola Jordi:
Estava en contacte amb en Paulino i ja he pogut comprovar el funcionament de l'aplicació amb els alumnes d'un institut i és fantàstic. Sortiran dubtes i caldrà veure on centralitzar les respostes ja que segons es filtri la consulta al SAGA poden haver molts duplicats.
El suport que dona en vídeo és perfecte.
D'entrada en Paulino m'ha comentat que podem disposar de l'aplicació, fer difusió i que millor esmentem l'IES Damià Campeny com origen de l'aplicació, ja que a ell "no li agraden les càmeres".
Procuraré penjar-lo a la web del nostre servei educatiu i fer difusió als ies de la meva zona, al butlletic i a la resta de CRP que tinc a la llista de correus.
CArlos