Imatges Tema senzill Infantil

Imatges Tema senzill Infantil

de EMILIA MA. ALCARAZ DELGADO -
Número de respuestas: 7
Hola a tothom,

M'agradaria saber si existeix alguna forma de utilitzar la URL d'una imatge, en comptes de penjar-la al servidor, per tal de fer-la servir a la nova plantilla d'E. Infantil. No voldria carregar el servidor amb les diferents imatges.

Moltes gràcies, per endavant.

Fins aviat, Emilia somriure
En respuesta a EMILIA MA. ALCARAZ DELGADO

Re: Imatges Tema senzill Infantil

de Jaume Fernandez -
Hola Emilia,

Respecte el tema de carregar el servidor amb imatges, no t'amoïnis. La mida de les imatges de 128x128 pixells és molt petita, només has de mirar de no pujar imatges massa grans. A més, actualment si esborres l'activitat associada a la imatge, aquesta també s'esborra.

Ara mateix estem treballant amb diversos detalls en la linia de fer més fàcil la gestió de les icones per al format Senzill, que esperem que es puguin incloure en la propera actualització, i mirarem de tenir en compte el teu suggeriment.

Gràcies!

Jaume
Equip Tècnic Àgora
En respuesta a Jaume Fernandez

Re: Imatges Tema senzill Infantil

de EMILIA MA. ALCARAZ DELGADO -
Moltes gràcies, Jaume.

Ho tindré en compte.

Fins aviat, Emilia somriure
En respuesta a EMILIA MA. ALCARAZ DELGADO

Re: Imatges Tema senzill Infantil

de Jaume Fernandez -
Hola Emilia,

Des d'ahir hi ha alguns canvis en la manera de gestionar les icones. Com pots veure s'han afegit unes quantes imatges provinents d'edu365 per poder posar icones en funció de la temàtica enlloc del tipus d'activitat.

A més, es poden afegir icones pròpies a aquesta llista. Per fer això, només s'ha de crear la carpeta "senzill_pics" a l'arrel del sistema de fitxers (Menu administració -> Primera Plana -> Fitxers del lloc) i posar-hi a dins les icones que vulguis. Automàticament apareixeran a la llista desplegable d'icones disponibles per a cada activitat.

Espero que aquets canvis et siguin d'útils!

Salutacions,

Jaume
Equip Tècnic Àgora


En respuesta a Jaume Fernandez

Re: Imatges Tema senzill Infantil

de EMILIA MA. ALCARAZ DELGADO -
Hola Jaume,

De ben segur que en traurem profit de tots aquest nous canvis, sobretot l'alumnat d'Educació Infantil.

Moltíssimes gràcies, per comunicar-me les novetats.

Fins aviat, Emilia somriure
En respuesta a EMILIA MA. ALCARAZ DELGADO

Re: Imatges Tema senzill Infantil

de EMILIA MA. ALCARAZ DELGADO -
Hola,

Actualment tinc un espai phobos on tinc els meus cursos. M'agradaria saber on puc aconseguir el Tema senzill d'Educació Infantil, per tal d'incorporar-lo a la plataforma.

Tampoc estaria de més unes petites instruccions de com fer-ho.

Gràcies.

Fins aviat, Emilia somriure
En respuesta a EMILIA MA. ALCARAZ DELGADO

Re: Imatges Tema senzill Infantil

de Jaume Fernandez -
Hi estem treballant i si tot va bé en breu estarà disponible.

Salutacions,

Jaume
Equip Tècnic Àgora