Clau de visitants

Clau de visitants

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -
Nombre de respostes: 3
M'agradaria poder obrir alguns cursos a visitants però amb clau. No he trobat la forma de fer-ho. Podeu explicar.me el procediment? gràcies
Agustí
En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Clau de visitants

per Jaume Fernandez -
Hola Agustí,

Per permetre que visitants puguin accedir als cursos només has de modificar un parell d'opcions als paràmetres de configuració del curs, a l'apartat Disponibilitat. En aquesta pràctica pots trobar una descripció acurada dels paràmetres.

Salutacions,

Jaume
Equip Tècnic Àgora

(Editat per Administrador/a XTEC - dimarts, 8 març 2011, 09:49)

En resposta a Jaume Fernandez

Re: Clau de visitants

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -
Bé Jaume, gràcies per la informació; però possiblement no m'hagi expressat prou bé.
La qüestió és que si un visitant vol entrar a un curs del centre i jo he definit una clau (suposo que és la mateixa que he indicat en l'apartat anterior Clau d'inscripció) com em poso en comunicació amb ell per dir-li quina és la clau?
L'origen de tot plegat és permetre que els pares dels alumnes puguin accedir a veure alguns determinats cursos i jo havia pensat que una opció era aquesta, permetre que el curs fos visible per visitants però que jo pogués controlar aquest accés.
Possiblement amb aquesta explicació queda definit millor el problema.
Gràcies d'antuvi per la vostra dedicació.
Agustí

En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Clau de visitants

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Agustí,

el problema que planteges no té una solució tecnològica concreta.

Si assignes una clau per als visitants d'un curs has de tenir un mitjà extern per tal de fer arribar aquesta clau als possibles visitants: per correu electrònic, en una reunió...

Moodle no es pot encarregar d'aquesta tasca ja que no pot disposar de dades d'aquests usuari precisament perquè son "visitants", és a dir, usuaris no registrats al Moodle.

No se si m'he explicat prou bé.

A veure si aconsegueixes solucionar el problema.

Fèlix