Accés moodle des d'actualització febrer

Accés moodle des d'actualització febrer

by Patricia Roldan Marcos -
Number of replies: 1
Bon dia!
Fins fa res accedia al Moodle sense cap problema, però des que van actualitzar-lo a principis de febrer, no hi he pogut entrar. A casa faig servir un Mac i el Firefox 3.6.13. Primer vaig pensar que potser seria qüestió del Firefox i el vaig actualitzar a la versió 3.6.13, però tot i així no hi puc accedir. Cada cop que ho intento em surt aquest error:
Error: Database connection failed.
It is possible that the database is overloaded or otherwise not running properly.
The site administrator should also check that the database details have been correctly specified in config.php

Comentant-ho amb els companys del centre, ells no tenen cap problema (però no fan servir Macs) i jo tampoc tinc problemes per accedir-hi des dels PCs del centre, però si no aconsegueixo accedir-hi des de casa, em temo que hauré de deixar de fer-ho servir perquè al centre no hi puc dedicar tant de temps. És una llàstima perquè als meus alumnes els hi va molt bé i per això vull saber quin és el problema i trobar una solució.
També he intentat entrar des del Safari i em deixa però no puc crear enllaços. Sembla que no em surten totes les opcions que m'haurien de sortir!

No sé si hi ha ningú en la mateixa situació... tot i que ja sé que la majoria d'usuaris fa servir PCs...
Moltes gràcies!
Patricia
In reply to Patricia Roldan Marcos

Re: Accés moodle des d'actualització febrer

by Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Patricia!
Ens pots facilitar l'adreça del teu espai Moodle d'Àgora per intentar veure on està el problema? En principi hauries de poder accedir des de qualsevol sistema operatiu! smile
Una abraçada i fins ara!
Sara
Equip Tècnic Àgora