Com evitar interpretació de codi?

Com evitar interpretació de codi?

par Albert Corral,
Nombre de réponses : 4

Bona tarda,

estic preparant l'enunciat d'una activitat i en el moment que Moodel detecta , em fa una interpretació que no és la dessitjable (converteix a cursiva). Si poso $ $, doncs ja ho interpreta com cal, però no seria correcte en aquest cas.A on puc consultar les variables preformatades que té Moodle? Cap idea?*** AQUEST ÉS EL CODICREATE  OR  REPLACE  FUNCTION Actualitzar_objectiu(codoficina NUMERIC, nou_objectiu NUMERIC)
RETURNS void
LANGUAGE  'plpgsql'
AS
$ $ *** SI TREIEU ESPAI, HO INTERPRETA MALAMANET
	BEGIN
	PERFORM codofi FROM oficinas WHERE codofi = codoficina;
	IF FOUND THEN
		UPDATE oficinas set objetivo = nou_objectiu where codofi = codoficina;
	ELSE
	RAISE EXCEPTION 'L''oficina % no existeix.', codoficina;
	END  IF;
END;
$ $; ****I ara el poso tal com ho interpretaCREATE  OR  REPLACE  FUNCTION Actualitzar_objectiu(codoficina NUMERIC, nou_objectiu NUMERIC)
RETURNS void
LANGUAGE  'plpgsql'
AS
BEGIN PERFORM codofi FROM oficinas WHERE codofi = codoficina; IF FOUND THEN UPDATE oficinas set objetivo = nou_objectiu where codofi = codoficina; ELSE RAISE EXCEPTION 'L''oficina % no existeix.', codoficina; END IF; END; $$;

Gràcies.


En réponse à Albert Corral

Re: Com evitar interpretació de codi?

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Albert,

Entenc que és l'enunciat d'una activitat Tasca, oi? En aquest cas, si no és necessari que les trameses de l'alumnat siguin interpretades pels filtres, els pots desactivar només per a aquesta tasca. També pots fer-ho per a tot el curs, tot depèn del que necessitis.

Per fer-ho a la tasca només cal accedir a la tasca i entrar als filtres:


Hauries de desactivar els filtres matemàtics com Notació Tex, MathJax...

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Com evitar interpretació de codi?

par Albert Corral,
Moltes gràcies!, era això.
Trobo a faltar fer una formació d'administració Moodle. Em pots recomanar cap?
En réponse à Albert Corral

Re: Com evitar interpretació de codi?

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Albert,
a Odissea es fa un curs d'Administració de Moodle, no sé si l'has fet. No tinc clar quan comença el segon torn o si només es fa al primer. Pots mirar d'estirar del fil per aquí: https://xtec.gencat.cat/ca/formacio/formaciogeneralprofessorat/cultura-digital/cursostelematics/

A banda, aquí pots trobar els materials del curs: https://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/index

De tota manera, ja saps que qualsevol dubte que tinguis, aquí estem per intentar resoldre'l.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Com evitar interpretació de codi?

par Albert Corral,

De segon torn no hi ha res, i d'estiu tampoc. Faré una ullada als materials, però agrairia tenir opció de fer-ho  al'estiu.

Com sempre, gràcies per tota l'ajuda.