No puc al lloc moodle accedir amb les contrasenyes dels usuaris

No puc al lloc moodle accedir amb les contrasenyes dels usuaris

per Javier Morales Rodriguez -
Nombre de respostes: 4
Hola sóc en Javier Morales, administrador de l'espai moodle de l'INS Guinovarda. Estic configurant l'espai per a iniciar el curs de formació el proper 12 de gener però en intentar entrar amb la clau d'usuari d'un alumne em diu que la clau es incorrecta. He carregat els usuaris des de el fitxer CSV i he reparat els errors dels que no es van carregar correctament. Els he autentificat però quan miro d'entrar amb un usuari qualsevol i la seva contrasenya hem diu que són incorrectes. Si que puc entrar com a administrador ficar la clau editant el perfil d'un usuari qualsevol i entrant llavors amb aquesta clau. Sembla que els usuaris són correctes però les contrassenyes no. Adjunto el CSV per si em podeu fer un cop de ma.
En resposta a Javier Morales Rodriguez

Re: No puc al lloc moodle accedir amb les contrasenyes dels usuaris

per Javier Morales Rodriguez -
Hola, torno a ser jo. NO FEU CAS DEL MISSATGE ANTERIOR. He descobert quin era el problema. Vaig agafar un fitxer csv erroni (el primer que vaig configurar a partir del llistat del SAGA) per mirar les contrasenyes. El segon (separat per ; té les contrasenyes correctes). Moltes gràcies.
En resposta a Javier Morales Rodriguez

Re: No puc al lloc moodle accedir amb les contrasenyes dels usuaris

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Javier,

hem estat fent proves amb el fitxer CSV que ens facilites i no hem tingut problema en accedir amb les contrasenyes del fitxer.

Com que el vostre moodle no està allotjat a Agora podeu accedir a la base de dades i comprovar que els usuaris s'han importat correctament. En principi les contrasenyes estan encriptades mitjançant MD5. Podeu comprovar si coincideixen amb les del fitxer utilitzant un generador MD5 com aquest

En quant a la importació suposo que heu tingut en compte el fet d'eliminar o substituir la darrera coma dels estudiants d'Hostalets de Pierola, ja que si no és així es trenca la concordança de columnes.

Us recomano que feu la comprovació que us comento a la base de dades a veure si localitzeu l'error.

Estem en contacte,

Fèlix
En resposta a Fèlix Casanellas Berges

Re: No puc al lloc moodle accedir amb les contrasenyes dels usuaris

per Javier Morales Rodriguez -
Hola Fèlix,
Ho sento moltíssssssim. Tot ha estat a causa d'una errada meva. Precisament per no tenir en compte allò que comentes de les comes al nom de la localitat, amb aquest fitxer que he adjuntat al primer missatge l'aplicació em deia que no es podia fer la pujada de dades perque el nombre de camps no era constant. Quan em vaig adonar de que aquest era el problema vaig optar per configurar un altre fitxer CSV des del principi amb ; com a separador (el document exportaSaga va generar lógicament noves contrasenyes).
Quan he volgut fer aquesta comprovació d'entrar amb un usuari i contrasenya d'alumne he ficat la pota i he agafat les contrasenyes del primer CSV.
Sento molt la errada. Perdoneu les molesties.
Un dubte, i disculpa la meva ignorància d9. què vol dir que el nostre moodle no està a l'Àgora?
En resposta a Javier Morales Rodriguez

Re: No puc al lloc moodle accedir amb les contrasenyes dels usuaris

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Javier,

perdona per això últim, potser ha estat un error meu, com que no m'has passat la URL del vostre moodle he intentat fer una cerca a través del portal i com que no l'he trobat he suposat que tenieu instal·lat moodle en un servidor extern. Si no és així perdona per la confusió.

Atentament,

Fèlix