El moodle no envia correus

El moodle no envia correus

per Oscar Mates Pajares -
Nombre de respostes: 6

Hola!!!

Sóc administrador del moodle de l'INS Palau Ausit i no es funciona l'enviament de correus. Ja he fet lo del servidor SMTP i continua sense enviar missatges als alumnes ni als professors.

Algú em pot ajudar??

Gràcies!!!

En resposta a Oscar Mates Pajares

Re: El moodle no envia correus

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Oscar,

El tema és que amb el pas a Gmail, el control de la seguretat és més estricte i el "Correu de Suport" que es defineix a la configuració ha de coincidir amb el "Nom d'Usuari SMTP".

Prova de fer aquests canvis a la configuració del servidor de correu i a veure si així se soluciona.

Atentament,

Fèlix

En resposta a Fèlix Casanellas Berges

Re: El moodle no envia correus

per Oscar Mates Pajares -

Hola Fèlix,

Això jo ho he fet i continua sense funcionar. Quin pot ser el problema??

Gràcies

Oscar  

En resposta a Oscar Mates Pajares

Re: El moodle no envia correus

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Oscar,

Amb la configuració que teniu ara mateix les adreces no coincideixen i mirant els registres a "Informes" -> "Registres" es pot apreciar que l'error en l'enviament de correus l'ocasiona l'adreça que teniu posada com a "Correu de suport", així que que el més convenient seria canviar l'adreça de "Correu de suport" per la del "Nom d'usuari SMTP", fer alguna prova i veure què apareix als registres.

Fes alguna prova amb aquest canvi i m'avises dels reusltats.

Gràcies!

Fèlix
En resposta a Fèlix Casanellas Berges

Re: El moodle no envia correus

per Oscar Mates Pajares -
Hola Fèlix!!! Doncs ho he fet tal com dius i quan, per exemple envio un missatge a un alumne, hem surt el missatge "ERROR: The following From address failed: a8035295@xtec.cat" Bueno, a veure si ho podem solucionar!!! Bon pont!!!
En resposta a Oscar Mates Pajares

Re: El moodle no envia correus

per Fèlix Casanellas Berges -
Comproveu si us plau que la contrasenya introduïda com a "Contrasenya SMTP" es correcte, ho podeu verificar intentant entrar a la bústia de correu amb el nom d'usuari i contrasenya.

Ja direu el què...

Salutacions!

Fèlix