Els colors no canvien en el progrés de la complexió

Els colors no canvien en el progrés de la complexió

von JULIA LLURBA MORALES -
Anzahl Antworten: 5

Bona tarda,

Estic fent proves amb el progrés de la complexió i no em surto.

El curs és informàtica de 4t de l'institut d'Altafulla.

A la unitat 0, he posat 3 tasques que les he avaluat amb una escala fet/no fet, he posat la qualificació i els colors no canvien; n'hi ha que han d'estar en verd i altres en vermell i em surten tots en groc. No veig l'errada.

Moltes gràcies!!



Als Antwort auf JULIA LLURBA MORALES

Re: Els colors no canvien en el progrés de la complexió

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Julia,
en aquest cas el problema rau en la configuració de la tasca, a l'apartat Compleció has de triar molt bé el que vols que sigui necessari, perquè mostri verd o vermell segons si s'ha aprovat o no cal triar només la compleció relativa a la qualificació, és a dir:


Si marques les altres opcions el comportament és el que descrius perquè hi ha requeriments que sí que ha complert, però no tots.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Els colors no canvien en el progrés de la complexió

von JULIA LLURBA MORALES -
Bon dia,
sí, però el problema és que marco la qualificació requerida i estan qualificats, alguns no estan aprovats i no surt en vermell i els aprovats haurien d'estar en verd i continuen estant en groc. Per exemple aquest alumne li surt en groc i tots igual

Als Antwort auf JULIA LLURBA MORALES

Re: Els colors no canvien en el progrés de la complexió

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Julia,
has canviat la configuració de la compleció, prova a deixar només marcada l'opció remarcada en vermell, a continuació canvia a no qualificat l'alumne, desa i després torna a qualificar-lo, t'hauria de sortir verd/vermell. Però si no elimines el que et comento, seguirà sortint en groc.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Els colors no canvien en el progrés de la complexió

von JULIA LLURBA MORALES -

hi ha alguna cosa que està malament, esborro del llibre que qualificacions i em surt això. No entenc res. 


Als Antwort auf JULIA LLURBA MORALES

Re: Els colors no canvien en el progrés de la complexió

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Júlia,
ens pots enviar per correu electrònic a agora@xtec.cat l'enllaç a la tasca i el nom de l'alumne/a per revisar-ho i fer alguna prova?

Fins ara,
Mònica