Enquesta php ESP

Enquesta php ESP

per EUGENIA ALFONSO UBEDA -
Nombre de respostes: 3
Intento crear una Enquesta phpESP i quan li dono a des els canvis i visualitza, em surt el següent missatge: Could not create a new survey!

És la primera vegada que em passa això, hi ha cap problema amb aquest mòdul?

Soc l'administradora del moodle de l'Institut Jaume Mimó i l'adreça és la següent: http://agora.xtec.cat/iesjaumemimo/moodle.

Resto a l'espera d'una solució.

Salutacions,

Eugènia Alfonso
En resposta a EUGENIA ALFONSO UBEDA

Re: Enquesta php ESP

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Eugènia,

He intentat reproduir l'error però no he pogut. Em podries indicar en quina situació concreta es produeix (en quin curs i tema)?

Moltes gràcies!

Fèlix
En resposta a Fèlix Casanellas Berges

Re: Enquesta php ESP

per EUGENIA ALFONSO UBEDA -
Exactament em passa quan intento crear aquesta activitat al curs GSCI C7 Mitjans de pagament internacionals al primer apartat, és a dir, al número 1, que té com a nom UD 1. Introducció als mitjans de cobrament i pagament en el comerç internacional.

Al final he aconseguit crear-la important-ne una d'altres cursos, però de forma directa em dona el error que he comentat al mail anterior.

Gràcies,
En resposta a EUGENIA ALFONSO UBEDA

Re: Enquesta php ESP

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Eugènia,

hem fet diverses proves i seguim sense poder reproduir l'error. Ens podries confirmar si aquest persistèix i en el cas que així sigui si també et passa al intentar crear aquest tipus d'activitat en altres temes/cursos i amb continguts (tipus de preguntes) diferents?

Moltes gràcies!

Fèlix