Creació d'un rol que permeti editar les opcions del menú principal

Creació d'un rol que permeti editar les opcions del menú principal

per Roger Rey -
Nombre de respostes: 2
Necessito crear un rol que permeti editar solament les opcions del menú principal de la portada i que s'assignarà a la secretària del centre. He intentat crear aquest rol però no he pogut. No he vist aquesta opció en el panel d'administració.

Algú em pot ajudar?

Roger Rey
En resposta a Roger Rey

Re: Creació d'un rol que permeti editar les opcions del menú principal

per SEBASTIAN CUADRAS JAUME -
Uffff, crec que el que demanes és complicat i laboriós. Si el rol que necessites no coincideix amb els rols precreats: estudiant, editor, administrador... en pots crear de nous a la teva mida però per fer-ho has d'anar per totes i cadascuna de les funcions del Moodle( i n'hi ha moltes)  especificant si les vols o no les vols.Un cop en vaig crear un per a alumnes que només poguessin editar un curs amb funcions limitades (es tracta d'un curs on els mateixos alumnes, el delegat i el subdelegat, per exemple, apuntaven els deures i les dates de proves, activitats... per poder ser visualitzades pels pares) i em va costar bastant.

S'hi accedeix per Administració/usuaris/permisos/definició de rols/afegeix un nou rol

Que hi hagi sort!
En resposta a Roger Rey

Re: Creació d'un rol que permeti editar les opcions del menú principal

per Raül Fernández -
Hola Roger, sense provar-ho, però jo m'inclinaria més per assignar el rol d'editor a la primera pàgina (rol local).

És a dir, dins el menú admin->primera plana->rols de la primera plana
assigna el rol d'editor(a) a la secre.