PROBLEMA: inscripcions als cursos

PROBLEMA: inscripcions als cursos

par YOLANDA CABRE SANS,
Nombre de réponses : 4

Hola,

després de crear manualment un compte d'usuari per a cada alumne vaig trobar per algun lloc (no ho recordo) una opció que em permetia assignar tots els cursos a tots els estudiants. Com la majoria de cursos els fan tots els estudiants vaig pensar que era una manera ràpida d'estalviar-se feina fer-ho així i, després, "desassignar" el rol d'estudiants a aquells alumnes que no estessin matriculats en un curs. I així vaig provar de fer-ho però en entrar a l'assignació de rols vaig veure que no hi havia assignat cap estudiant (bé, de fet només 1) a cada curs així que vaig anar entrant curs per curs i assignant a cada curs els estudiants que l'hi pertocaven però... oh! sorpresa!!!! quan els estudiants ara accedeixen al MOODLE els apareixen accessibles TOTS els cursos i si jo entro en un curs i vull treure estudiants d'aquest curs no puc perquè a la llista d'estudiants del curs no m'hi apareixen. SOS!!!!!!!!! SOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Com ho puc fer per accedir a cada curs i treure tots aquells estudiants que no hi van?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

En réponse à YOLANDA CABRE SANS

Re: PROBLEMA: inscripcions als cursos

par Pau Ferrer Ocaña,
Hola Yolanda!!!

Tranquilitat! sourire Té fàcil solució, segur! Però ens has de proporcionar l'adreça del teu moodle per poder-ho mirar. Per avançar-te crec que la solució està en la configuració dels cursos, hi ha un paràmetre per permetre visitants o no... deixar les inscripcions obertes... però millor mirar-ho. Quan abans m'enviis l'adreça, abans acabarem! ;)

Per cert, a la propera ens has d'enviar un missatge en morse del SOS (...---...) ! clin d’œil

Ànims!!

Pau
En réponse à Pau Ferrer Ocaña

Re: PROBLEMA: inscripcions als cursos

par YOLANDA CABRE SANS,

Sóc molt obedient: ... --- ...

http://agora.xtec.cat/e3007051/moodle

... --- ...

Si entres com a administrador només veus els estudiants que vaig inscriure com estudiant, però si accedeixes amb algun dels perfils d'alumne, aleshores veus tots els cursos...

... --- ...

En réponse à YOLANDA CABRE SANS

Re: PROBLEMA: inscripcions als cursos

par Pau Ferrer Ocaña,
Hola Yolanda,

Com puc veure, tens al menú d'administració: Usuaris, permisos: assignació de rols globals, tens assignats 63 estudiants com a estudiants per tots els cursos. Això vol dir que aquests estudiants, són participants de tots i cadascun dels cursos a no ser que defineixis excepcions en un curs.

Ara bé: no sé ben bé a què et refereixes, per tant et poso suposicions i solucions:

  • Si entrant a rols globals (estudiants) no veus cap alumne, demana'ns que et buidem la llista i ho farem en un moment.
  • Si entrant en un curs i mirant els rols no veus els estudiants com a assignats: és normal, estan assignats com a globals i per tant no surten als rols del curs però ja son estudiants. Pots treure'ls dels globals i assignar-los a cada curs (recomanat).
D'altra banda, és normal que els estudiants estiguin subscrits a tots els cursos ja que així està indicat als rols globals.

Bé.. si alguna cosa no hem entès, fes-nos-ho saber i esperem que et sigui útil!

Pau

En réponse à Pau Ferrer Ocaña

Re: PROBLEMA: inscripcions als cursos

par YOLANDA CABRE SANS,
Moltes gràcies Pau, ja etsà... m'havia fet un embolic amb usuari global i usuari local i tenia tots els estudiants com a globals (ja els he tret) perquè em pensava que des de cada curs els podia desassignar com estudiants (cosa que no passava)... així que, fins al pròxim problema!!!! arrivederci!