Importar usuaris des de .csv

Importar usuaris des de .csv

per Montse Llambrich -
Nombre de respostes: 8
Hola,
No sé importar usuaris des d'intranet. He seguit els passos d'una preg. anterior al fòrum però el prog. no em reconeix els camps. Com es fa? Gràcies per endavant.
Adrça del moodle http://agora.xtec.cat/ceipescolamarina/moodle/
i de la intranet http://agora.xtec.cat/ceipescolamarina/intranet/index.php
Montse
En resposta a Montse Llambrich

Re: Importar usuaris des de .csv

per Antonio López Molina -
Hola
Quan guardis el fitxer fer-ho com la imatge adjunta per a Moodle.
Fitxer adjunt Dibujo.JPG
En resposta a Antonio López Molina

Re: Importar usuaris des de .csv

per Montse Llambrich -

Sento tornar a insistir.

Segueixo els passos tal i com indico en el doc adjunt i no aconsegueixo importar els usuaris.

Espero poder localitzar així l'error.

Gràcies

En resposta a Montse Llambrich

Re: Importar usuaris des de .csv

per Rosa Maria Trias i Capella -
Hola Montse,

Jo m'hi vaig trobar fa temps i el problema era que en els noms dels alumnes hi havia caràcters que no em reconeixia, concretament recordo que hi havia un D'Amore que ho trencava tot, vaig canviar D'Amore per Damore i tot arreglat.

A part, jo crec que en els camps que feia servir no hi havia cap #. Si no vaig equivocada els camps eren:
Nom, cognom1, cognom2, usuari, contrasenya, curs i grup, però això ho hauria de comprovar ja que t'ho dic de memòria hi ho vaig fer per primer cop el curs 06-07 i després ja feia servir el model que tenia.

Si no te'n surts, especifica més l'estructura del fitxer csv

A veure si hi ha sort
En resposta a Rosa Maria Trias i Capella

Re: Importar usuaris des de .csv

per Montse Llambrich -
Gràcies, Rosa Maria.
Encara no ho he resolt. He importat l'arxiu csv amb excel i amb scalc, he creat els camps com suggeries, he tret tots els accents i apòstrofs possibles i... encara no em reconneix els usuaris i me'ls indica entre cometes.
Potser hauria de plantejar un altre mètode, no creus?
Ara estic fent una llegida en vertical dels mòduls D004 i D204 a veure si diu alguna cosa més quant a la importació d'usuaris de la intranet... i ja veurem!
Bon pont,
Montse
En resposta a Montse Llambrich

Re: Importar usuaris des de .csv

per Rosa Maria Trias i Capella -
Compte amb l'exel que crec que no li agrada gaire a la intraweb. Tot i que amb l'oppenoffice diuen que funciona jo vaig treballar-ho amb un editor de text simple (TexPad) però es pot fer amb la llibreta que és el més senzill de tots.

Ho pots veure en el fòrum de la intraweb si cliques aquí

Hi ha un videotutorial de com pujar usuaris amb csv, però és de moodle, no sé si et pot servir, està aquí

A veure si hi ha sort i al final te'n surts

TAmbé Bon cap de setmana llaaaarg

Salut,

Rosa Maria Trias

En resposta a Rosa Maria Trias i Capella

Re: Importar usuaris des de .csv

per Anna Cruells -
Jo ho vaig fer, ara ja fa un any, i em va ser més difícil la intranet que moodle, tot i que sembla que hauria de funcionar igual. La solució final va ser la següent:
-crear un usuari a mà, directament dins la intranet.
-fer una exportació com a fitxer CSV
-aquest fitxer el vaig obrir amb el bloc de notes. És una cosa així:
#,id,nom,cognom1,cognom2,nom_u,email,contrasenya,grup
1,"admin","Administrador/a","","","admin","centre@xtec.cat","",2|9
2,"alum1","Alumne/a","U","","alum1","exemple@xtec.cat","",1|3
3,"xtecadmin","","","","xtecadmin","agora@xtec.cat","",2|9
-treure totes les files i veure el darrer número de registre
-amb l'excel crear els registres amb el mateix format (He fet servir la funció aquesta: (per inserir cometes cal posar-ne dues)
=CONCATENAR(A2;",""";B2;""",""";C2;""",""";D2;""",""";E2;""",""";F2;""",""";G2;""",""";H2;""",";I2)
-copiar totes les files i enganxar-les al fitxer de text
-guardar (ull, amb format UTF-8)
-importar des de la intranet.
Espero que et funcioni. SORT!!!

En resposta a Montse Llambrich

Re: Importar usuaris des de .csv

per Anna Sais Pi -
Hola Montse,
Mira a veure si aquest fil t'aclareix alguna cosa
http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=8261

Hi surten les "cometes" en tots els camps de l'arxiu que puges? Això també et pot donar problemes.
Els camps que faig servir jo :
username,password,firstname,lastname,email
sense accents, ni majúscules,ni espais dins el mateix camp (vigila amb els noms compostos),ni ç, ni ñ, ni "entre cometes"
Jo no ho he fet mai des del saga, però potser t'aclareix una mica.

Sort,
Anna
En resposta a Montse Llambrich

Re: Importar usuaris des de .csv

per [] Ies Miquel Martã­ I Pol -
Hola Montse,
Tal com et comenta l'Anna, jo també he fet servir els camps username,password,firstname,lastname,email sense accents, ni ç, ni ñ, però sí que he utilitzat majúscules i espais dins del mateix camp (per exemple en noms compostos). Per cert, has mirat que no hi hagi cap apòstrof? potser caldria eliminar-lo. Aquest curs vaig partir d'un arxiu csv exportat des del Saga i l'únic problema que vaig tenir va ser que havia afegit dos camps més després del camp "email" (pel país i la ciutat) i fins que no els vaig eliminar no vaig poder seguir.
Sort,
Josep Mis