Categories i cursos ocults que no els poden veure els mestres

Categories i cursos ocults que no els poden veure els mestres

per PAULA ASOREY BERNARDEZ -
Nombre de respostes: 6

Bon dia,

Els cursos antics els hem posat en categories ocultes. Aquest  any hem carregat els mestres i l'alumnat de nou. Només des de l'usuari d'administrador del moodle es poden veure aquestes categories i cursos.

Com puc fer per donar permís perquè ho puguin consultar tot i entrar als cursos passats? He estat mirant en permisos i res.

Moltes gràcies!

En resposta a PAULA ASOREY BERNARDEZ

Re: Categories i cursos ocults que no els poden veure els mestres

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Paula,
ens podries passar l'URL del vostre Moodle per revisar com ho teniu configurat?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Categories i cursos ocults que no els poden veure els mestres

per PAULA ASOREY BERNARDEZ -
Si, és aquest: https://educaciodigital.cat/escolaprogres/moodle/
En resposta a PAULA ASOREY BERNARDEZ

Re: Categories i cursos ocults que no els poden veure els mestres

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Paula,
ja veig el problema, suposo que heu eliminat els usuaris per carregar-los de nou. El que hauríeu de fer és matricular a aquest professorat els cursos que cal que visualitzin d'anys anteriors.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Categories i cursos ocults que no els poden veure els mestres

per PAULA ASOREY BERNARDEZ -
Els he matriculat però surten tots els cursos de cop. Jo com a administradora els veig endreçats en les categories. Per exemple dins del Curs 19-20 veig trots els cursos que es van fer. Ells tenen un llistat per accedir de tots els cursos dels 2 anys passats però no estan en la carpeta com ho veig jo que engloba cada any tot el que s'ha fet. Hi ha alguna manera de que ho vegin com jo?

Gràcies Mònica
En resposta a PAULA ASOREY BERNARDEZ

Re: Categories i cursos ocults que no els poden veure els mestres

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Paula,
hem estat fent proves amb diferents permisos i no hem aconseguit que els usuaris amb rol professor puguin veure les categories si estan ocultes. Si voleu que hi accedeixin heu de fer visibles aquestes categories.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Categories i cursos ocults que no els poden veure els mestres

per PAULA ASOREY BERNARDEZ -
Si, també vaig estar mirant permisos però res. No les puc fer visibles per no embolicar a l'alumnat-famílies.

Però amb l'inscripció dels mestres ja com a mínim poden veure els cursos. Llàstima de les categories però un cop s'acostumin a veure-ho tot desplegat penso que ja no hi haurà cap problema.

Moltes gràcies!!