Error ID

Error ID

per CARLOS SORRIBAS PAREJA -
Nombre de respostes: 10

Bon dia, tinc un problema a Moodle, Institut Palau Ausit, concretament al curs;


Disposo de algunes activitats (qüestionaris) en aquest curs i concretament al tema;



... que estem fent ara, tots els alumnes quan fan els qüestionaris, un cop finalitzen i fan "enviar tramesa", els hi apareix l'error;

  

.... però si jo miro els intents, veig que les respostes de cada pregunta del qüestionari es guarden, per exemple;


però si veieu, no fa el càlcul de qualificació, temps emprat, etc...

Ara, a mi, posant-me en el rol d'alumnat, puc fer-ho tot i quan faig ENVIAR TRAMESA no em dona cap error, només dona aquest error als alumnes.

Please, HELP.

Gràcies.

(Editat per MONICA GRAU PRIETO - Missatge original enviat el dissabte, 16 octubre 2021, 04:30)

En resposta a CARLOS SORRIBAS PAREJA

Re: Error ID

per CARLOS SORRIBAS PAREJA -
Per si és d'utilitat, veig un altre error i es que al llibre de qualificacions, apareixen dues activitats iguals (veure imatge) quan només hi ha una d'elles. Quan intento esborrar des de el llibre de qualificacions la d'abaix, em surt l'error de ID, sembla com si està esborrada de les activitats però no del llibre de qualificacions.


En resposta a CARLOS SORRIBAS PAREJA

Re: Error ID

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carlos,
ara mateix es mostren correctament les trameses, amb les dades de temps emprat i nota final. Potser s'ha tractat d'un error puntual.
Pots revisar que ara tot funcioni bé?

Hem esborrat la imatge que has adjuntat donat que apareixen els noms dels alumnes.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error ID

per CARLOS SORRIBAS PAREJA -
Siii, perfecte... fins i tot unes qualificacions que tenia forçades les he tret de forçat i me les ha requalifucat sense problemes.

I si, haig d'anar amb cura amb això de les dades,... no he pensat.

Moltes gràcies.

Ja em direu si podeu esborrar el qüestionari "fantasme".
En resposta a CARLOS SORRIBAS PAREJA

Re: Error ID

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola de nou,
ja hem pogut eliminar el qüestionari fantasma del qualificador.

A veure si ara ja està tot resolt.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error ID

per CARLOS SORRIBAS PAREJA -
Hola Monica.. si, si... ara sembla que tot rutlla.
Moltes moltes gràcies.
En resposta a CARLOS SORRIBAS PAREJA

Re: Error ID

per CARLOS SORRIBAS PAREJA -
Hola Monica, bon dia, torno a estar igual amb aquest curs.
Sembla que sempre ho provoca quan faig una copia d'una activitat tipus qüestionari.
Si em pots ajudar si us plau. Gràcies.
En resposta a CARLOS SORRIBAS PAREJA

Re: Error ID

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carlos,
ja està resolt, en aquest cas només hem esborrat la memòria cau del vostre Moodle. Esperem que no us torni a fallar. De cara al proper curs, us recomanaria crear un curs nou i importar-hi el contingut, a veure si fent això, deixa de quedar-se "encallat" de tant en tant com us passa ara.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error ID

per CARLOS SORRIBAS PAREJA -
Hola Mònica, moltes gràcies.
Si, alguna cosa hem de fer però jo diria que el que dius ja ho vas fer tu mateixa i no es va resoldre. Ay, ay, ay ..