Afegir nous temes

Afegir nous temes

von JORDI MARFULL SALAS -
Anzahl Antworten: 1

Hola,

En el Moodle del meu institut al menú Administració del lloc\Temes només em surt el següent

  • Paràmetres de tema
  • Boost
  • XTEC2020

Voldria afegir nous temes per tal de millorar l'aspecte del nostre Moodle que actualment és bastant pobre i poc atractiu.  No obstant sembla que amb el meu perfil d'administrador no ho puc fer. Al menú "Administració del lloc" no tinc la pestanya "Extensions" \ "Instal·lar mòduls externs" que crec que és des de on ho hauria de fer. Com ho puc solucionar?

Jordi

Moltes gràcies per endavant



Als Antwort auf JORDI MARFULL SALAS

Re: Afegir nous temes

von ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Jordi,

Àgora no permet la instal·lació d'extensions només per a un Moodle. Qualsevol bloc, mòdul o tema que s'instal·li estarà disponible per a tots els centres i, per aquest motiu, s'han desactivat les funcionalitats que permeten instal·lar components als administradors.

Pel que fa al cas particular del tema, s'ha de tenir en compte que hi ha requisits que s'han de complir amb relació a logotips oficials i a estètica general que els temes que es poden trobar a Internet no compleixen. Per aquest motiu es va decidir que només hi hagués un tema a Àgora, dissenyat específicament per a aquest servei, el qual compleix els requisits i permet algunes opcions de configuració.

Trobaràs més informació en aquesta pregunta freqüent: https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=821


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora