Pregunta tipus stack

Re: Pregunta tipus stack

by JAVIER SANCHEZ MARTIN -
Number of replies: 4
D'acord Mònica. Ja estic generant algunes preguntes stack. Funciona genial!! Té molta més potencialitat que el wiris però és una mica més difícil de programar les preguntes. Si voleu mirar-ho des de dins m'ho podeu dir i us puc afegir com a profes editors al curs de prova.
Bon cap de setmana
Xavier
In reply to JAVIER SANCHEZ MARTIN

Re: Pregunta tipus stack

by ANTONI SANROMA BORRELL -
Bon dia:
Al centre on estic actualment, s'ha rebut aquesta setmana un correu de wiris adjuntant una factura per la llicència que no em pagat mai. El correu diu que si no es paga, a partir del proper quatre de setembre deixarà de funcionar. La intenció és no pagar-ho, però tenim unes quantes preguntes fetes amb wiris en qüestionaris de Moodle. Veig que existeix alternativa en programari lliure, per exemple "Stack" i que ja hi havia aquest fil obert. És possible instal·lar el plugin d'Stack? Si no és possible, hi ha alguna altra alternativa?
Gràcies,
Antoni Sanromà
In reply to ANTONI SANROMA BORRELL

Re: Pregunta tipus stack

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Antoni,
traslladem la vostra petició a l'Àrea de Cultura Digital per tal que revisin la viabilitat d'instal·lar aquest connector a l'Àgora.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Pregunta tipus stack

by ANTONI SANROMA BORRELL -
Bon dia, Mònica:
Demà comença el curs. Hi ha alguna manera d'accelerar la resposta de l'Àrea de Cultura Digital.
Gràcies,
Antoni Sanromà
In reply to ANTONI SANROMA BORRELL

Re: Pregunta tipus stack

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Antoni,
penseu que un cop valorada la proposta s'ha de provar, fer una actualització del Moodle... encara que s'accepti, la instal·lació no seria immediata.

Fins ara,
Mònica