Error al entrar al perfil del alumno como administrador

Error al entrar al perfil del alumno como administrador

von SALVADOR GUTIERREZ QUESADA -
Anzahl Antworten: 2

Hola, Bona tarda

Sóc administrador del Moodle de l'INS Margarida Xirgu de l'Hospitalet

Aquest curs hem habilitat l'accés mitjançant el servidor OAuth2 amb comptes corporatius del GSuite 

Hem carregat les cohorts dels cursos mitjançant "csv" sense problemes i ara estan entrant els alumnes en Moodle amb les seves credencials corporatives de Gsuite

He observat en els últim dies que quan intento veure l'accés i perfil d'alguns alumnes (com a administrador) en comptes de mostrar-me la pestanya habitual 

captura-1



Em mostra aquest missatge d'error

capturq-2

Només apareix en alguns alumnes  que han accedit  al  Moodle no en tots.

Aquest missatge també li ha aparegut a algun professor quan els seus alumnes intentaven entra com a convidats en els seus cursos i ho hem solucionat reiniciant els cursos (els reutilitzava de l'any anterior) i creant una altra categoria per al professor i copiant allà els cursos

En el cas de poder veure el perfil no he pogut solucionar aquest error  i agrairia qualsevol ajuda

Suposo que pot ser un missatge d'error genèric, del Moodle, que apareix en diferents situacions   però la veritat, como he dit abans, és que no sé quina és la causa ni com solucionar-lo

Salutacions cordials

S.Gutiérrez

Als Antwort auf SALVADOR GUTIERREZ QUESADA

Re: Error al entrar al perfil del alumno como administrador

von ANTONI GINARD LLADO -
      Hola Salvador,

Hi havia un problema amb l'ordre dels filtres. En concret, calia que el filtre Noms d'activitat autoenllaçats estigués en última posició. Els filtres fan canvis a la informació abans de ser mostrada per pantalla. En el vostre cas teniu molts filtres activats, així que sembla que hi havia una interferència entre ells.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora
Als Antwort auf ANTONI GINARD LLADO

Re: Error al entrar al perfil del alumno como administrador

von SALVADOR GUTIERREZ QUESADA -
Bona nit
Gràcies per la solució i per l'eficiència i atenció que mostreu ... Ja funciona bé!
Salutacions cordials
S.Gutiérrez