Reiniciar un curs de moodle amb una part de l'alumnat.

Re: Reiniciar un curs de moodle amb una part de l'alumnat.

per JORDI VIÑAS CASSE -
Nombre de respostes: 7
Hola Mònica,

Ho provarem. Té molta lògica.
Moltes gràcies!

Fins ara,
Jordi
En resposta a JORDI VIÑAS CASSE

Re: Reiniciar un curs de moodle amb una part de l'alumnat.

per JORDI VIÑAS CASSE -
Hola Mònica,

Ho hem provat i no ens ha funcionat. Pot ser no hem fet alguna cosa bé.
No ha esborrat l'alumnat en qüestió però ha esborrat les tasques trameses i les qualificacions de tot l'alumnat inclòs el que tenia un rol diferent.
Ja ens direu si se us ocorre alguna solució.
Gràcies!

Fins ara,
Jordi
En resposta a JORDI VIÑAS CASSE

Re: Reiniciar un curs de moodle amb una part de l'alumnat.

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jordi,
ens podeu passar el curs per revisar-ho?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Reiniciar un curs de moodle amb una part de l'alumnat.

per JORDI VIÑAS CASSE -
Hola Mònica,

Et passo el curs. Espero que aneu amb molta cura ja que les trameses i les notes ens calen molt i molt. Si podeu feu una còpia amb usuàries i treballeu sobre la còpia.
Fa un temps vaig intentar fer còpies amb usuàries i no me'n vaig ensortir, sortien usuàries amb noms estranys i "m'embrotia" la base de dades d'usuàries.
Sobretot no feu proves amb els curs original sinó amb la còpia.
Moltes gràcies!
En resposta a JORDI VIÑAS CASSE

Re: Reiniciar un curs de moodle amb una part de l'alumnat.

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jordi,
he fet diverses proves i no he trobat la forma de reiniciar el curs i mantenir les tasques d'alguns alumnes. Efectivament amb el rol no hi ha suficient.
Pel que fa a les còpies amb usuaris, teniu configurat que no es puguin fer amb usuaris que no estiguin anonimitzats, per això l'embolic que comentes. Si necessiteu canviar-ho ho trobareu aquí.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Reiniciar un curs de moodle amb una part de l'alumnat.

per LLUIS SABATE SANZ -
hola,
me interessa el tema, que aquest any he tingut alguna historia al reutilitzar un curs de l'any passat

jo en el meu cas vaig duplicar els tasques i eliminar les antigues, també vaig posar en inactiu els alumnes antics.
pero el moodle esta pensat en "reciclar" el curs? perque no veig àgil el fet reutilitzar dels grups amb els antics alumnes. ja que es generen molts grups i amb el tema del foro, i si treballen dos profes desdoblan grups, es genera un mica de caos amb els foros i enviar missatges a la mitat del grup.

No és millor crear una copia i ocultar el curs antic, jo es el que penso fer el pròxim any, a no ser que hagi alguna opció millor.

Salut i moltes gràcies per gran servei que feu.
En resposta a LLUIS SABATE SANZ

Re: Reiniciar un curs de moodle amb una part de l'alumnat.

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Lluís,
en principi, reutilitzar el curs és el millor, no cal duplicar tasques, la idea seria fer una còpia de seguretat del curs i després reiniciar-lo. Aquest procés deixa el curs net, sense usuaris, trameses... preparat per tornar-hi a afegir alumnat i començar a treballar de nou.
Pots trobar explicades les recomanacions de cara a final de curs en aquesta PFM: Quines tasques cal fer quan finalitza el curs?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Reiniciar un curs de moodle amb una part de l'alumnat.

per JORDI VIÑAS CASSE -
Hola Mònica,

Bé, què hi farem! Crec que seria una proposta pels programadors/es de Moodle. Pot ser molt útil a nivell d'alumnat repetidor, alumnat brillant que se'n vol guardar els treballs, ... A més a més, semblaria que només s'han d'esborrar les tasques i qualificacions dels rols seleccionats.

Pel que fa a les persones usuàries anonimitzades ho vam fer per tal d'identificar qui fa i no esborra les còpies de seguretat. Així l'identifiquem i l'avisem. Sinó ho ha de fer un/a administrador/a i tarda molt més (posem 2' per cada curs, sense exagerar), quan el professorat suprimeix totes les seves còpies a l'instant.

Moltes gràcies!

Fins ara!
Jordi