Com afegeixo en la pàgina d'inici d'entrada l'opció perquè els alumnes puguin entrar al moodle amb el correu corporatiu de l'institut

Com afegeixo en la pàgina d'inici d'entrada l'opció perquè els alumnes puguin entrar al moodle amb el correu corporatiu de l'institut

von JOSE ANTONIO PIQUERAS CANO -
Anzahl Antworten: 2

Com afegeixo en la pàgina d'inici d'entrada l'opció perquè els alumnes puguin entrar al moodle amb el correu corporatiu de l'institut @inslariera.cat 

Que em surti l'opció de Google com es veu abaix a la dreta en aquesta imatge

Gràcies


Als Antwort auf JOSE ANTONIO PIQUERAS CANO

Re: Com afegeixo en la pàgina d'inici d'entrada l'opció perquè els alumnes puguin entrar al moodle amb el correu corporatiu de l'institut

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jose Antonio,

has de configurar-ho tal com s'explica en aquesta pregunta freqüent: Com configurar l'autenticació amb comptes de Google?

Si tens cap dubte ens dius i et donem un cop de mà.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Com afegeixo en la pàgina d'inici d'entrada l'opció perquè els alumnes puguin entrar al moodle amb el correu corporatiu de l'institut

von JOSE ANTONIO PIQUERAS CANO -
Hola Mònica,
Motes gràcies per la informació. Parlaré amb la administradora del moodle (jo solament soc gestor) del meu institut a veure si seguint el procediment que ens has enviat entre els dos ens en sortim.
Cordialment,
Jose