Problemes importació cursos Alexandria

Problemes importació cursos Alexandria

by JORDI MARFULL SALAS -
Number of replies: 3

Bon dia,

Una professora del meu centre no pot instal·lar-se un curs d'Alexandria (precisament és un curs que va fer ella pel Departament). Em comenta que pot fer tot el procés d'importació fins arribar al final però després no pot acabar la instal·lació per un problema de permisos del seu perfil. Em diu que fa uns anys es va descarregar un altre curs i no va tenir cap problema i em pregunta si s'ha canviat alguna cosa en el tema de credencials del seu perfil i si ho haig de fer jo com admistrador. Li he demanat captura del error que li surt però no en va fer, hauria de repetir tot el procés per a poder fer captura. 

Amb aquesta informació em podeu dir si s'ha canviat alguna cosa que justifiqui aquesta incidència? Si cal captura del error li demano.

Moltes gràcies


In reply to JORDI MARFULL SALAS

Re: Problemes importació cursos Alexandria

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jordi,
amb aquesta informació no podem dir-te massa, el que és segur és que nosaltres no hem tocat cap permís del seu usuari al vostre Moodle.
Després de l'actualització de Moodle vam fer proves amb l'importador d'Alexandria i no vam detectar cap error. El millor és que repeteixi el procés i faci alguna captura de pantalla.
Assegura't també que ho fa amb l'importador, no descarregant el curs.
Quan tinguis les captures, ens indiques també l'usuari de la professora, i el curs d'Alexandria que vol restaurar.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes importació cursos Alexandria

by JORDI MARFULL SALAS -
Hola Mónica,

Va repetir el procés i em va enviar captures. L'error que li sortia a Moodle era aquest: "Error/restore_user_missing_capability"

No obstant, després d'enviar-me les captures ella mateixa va poder augmentar la capacitat i va poder restaurar el curs i el problema ha quedat resolt.

Moltes gràcies,

Jordi
Attachment Error 2 restaurar moodle.JPG
In reply to JORDI MARFULL SALAS

Re: Problemes importació cursos Alexandria

by MONICA GRAU PRIETO -
Perfecte si va quedar resolt!
Si es torna a donar, necessitaríem la captura de pantalla del propi Moodle i la descripció pas a pas de com ha fet la restauració.

Fins ara,
Mònica