Que han de fer al meu institut per tal de fer-me Gestor i poder pujar fitxers dels meus cursos que són més grans de 25MB

Que han de fer al meu institut per tal de fer-me Gestor i poder pujar fitxers dels meus cursos que són més grans de 25MB

de JOSE ANTONIO PIQUERAS CANO -
Número de respuestas: 3

La coordinadora informàtica del meu centre m'ha posat de Gestor del moodle de l'institut, però no trobo com poder pujar fitxers dels meus cursos que són més grans de 25MB.

Crec que en comptes de posar-me de gestor del moodle de l'institut, m'hauria de posar de Gestor dels serveis d'Agora Eix. Algú em pot confirmar això, i explicar-me que ha de fer la coordinadora per tal de donar-me d'alta com gestor dels serveis d'Agora Eix, gràcies 

En respuesta a JOSE ANTONIO PIQUERAS CANO

Re: Que han de fer al meu institut per tal de fer-me Gestor i poder pujar fitxers dels meus cursos que són més grans de 25MB

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jose Antonio,
ja està bé que siguis gestor del Moodle, però tal com dius, per pujar fitxers grans al portal de gestió, també has de ser gestor del portal.
Per fer-te gestor heu de seguir les instruccions que trobareu en aquestes PMF:
Qualsevol dubte ens dius.
Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Que han de fer al meu institut per tal de fer-me Gestor i poder pujar fitxers dels meus cursos que són més grans de 25MB

de JOSE ANTONIO PIQUERAS CANO -
Hola Mònica,
Primer de tot gràcies pel teu suport. Encara no tinc el tema resolt.
L'Administradora de moodle del meu institut Ins La Riera m'ha dit que ja m'ha donat d'alta como gestor de Serveix d'Agora-Eix, però jo entro amb el meu correu de Xtec ==> jpiquer3@xtec.cat i no em surt l'opció de Gestor de serveix d'Agora-Eix.
Pot ser que la meva Administradora m'hagi posat com a Gestor amb el correu corporatiu jose.piqueras@inslariera.cat, però intento entrar amb aquest correu als Serveix d'Agora-Eix, però no em deixa.
Tu saps quina solució té això?, gràcies