Error restaurar curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix...

Error restaurar curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix...

von Oscar Arranz -
Anzahl Antworten: 9

Bona tarda,

Estic intentant pujar un curs que m'han deixat al moodle del centre. Ho faig mitjançant el connector de Google Drive, però en un moment donat em dóna l'error "No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix, bé perquè hi ha problemes amb els permisos".

Algú sap per què passa això? El fitxer no és molt gran, no pesa més de 40 Mb.

Com a coordinador novell del centre encara no estic donat d'alta com a gestor del centre i no puc accedir a l'espai de gestió d'Àgora per intentar pujar-lo des d'allà.

Deixo l'enllaç al curs .mbz https://drive.google.com/file/d/1yMEVfuxFJ-hKweWP44LhGmrhxaNSUpf-/view?usp=sharing

Gràcies!!!!

Als Antwort auf Oscar Arranz

Re: Error restaurar curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix...

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Oscar,
no puc descarregar el fitxer, si el pots compartir amb agora@xtec.cat ho podem revisar.
El problema és el Drive. Hi ha una incidència oberta a Moodle perquè hi ha vegades que no funciona la restauració de còpies però encara no l'han resolt, és aleatori i no passa sempre. Et recomano que o bé configuris del Dropbox (pots veure com configurar-ho en aquest fil), o bé que et donin d'alta al Portal de Gestió per poder pujar-lo i restaurar-lo des del repositori fitxers.

Val a dir que si la còpia no pesa més de 50MB, l'hauries de poder pujar directament al vostre Moodle.

Fins ara,
Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Error restaurar curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix...

von Oscar Arranz -
Hola Mònica,

Te l'acabo de compartir amb agora@xtec.cat. Moltes gràcies.
Óscar
Als Antwort auf Oscar Arranz

Re: Error restaurar curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix...

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Oscar,
no m'has dit l'URL del vostre Moodle.
Gràcies al teu missatge hem vist que la mida de fitxers permesa és de 25MB tot i que al Moodle digui 50MB. Ho revisarem per tornar-ho a deixar a 50MB el més aviat possible.
Disculpeu, la pujada és de 25MB no de 50MB, m'he confós!

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Error restaurar curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix...

von Oscar Arranz -
Hola!!!
Perdona. Aquesta és l'adreça del nostre moodle.

Óscar
Als Antwort auf Oscar Arranz

Re: Error restaurar curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix...

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Óscar,
veig que ja ets gestor, per tant, tu mateix pots pujar i restaurar el fitxer.
Ho trobaràs explicat en aquest PMF: Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 25 MBs al servidor?

Si t'encalles o tens algun dubte ens dius i et donem un cop de mà.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Error restaurar curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix...

von Oscar Arranz -
Hola Mònica,
Sí. Ho he fet ja m'ha funcionat.

Moltes gràcies per l'ajut!!!
Óscar
Als Antwort auf Oscar Arranz

Re: Error restaurar curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix...

von CFA Salvador Espriu . -
Hola Mònica,

dues qüestions:

-Tinc el mateix problema que l'Òscar restaurant un fitxer des de Drive. Sóc gestora del nostre espai Agora i, quan intento pujar el curs a "fitxers privats", igualment diu "El fitxer que heu provat de pujar és massa gros per ser processat pel servidor." encara que sembla que no hi hagi límit d'espai....
Me'l podeu carregar vosaltres als nostres fitxers directament, si us plau? El nostre Moodle és aquest  i el fitxer amb el curs que vull restaurar és aquest

- Hi ha alguna manera de triar "temes replegats" a "format de curs" ?  Per defecte no surt aquesta opció però en Moodles que no són d'EIX sí hi ha l'opció. Necessitem algun pluggin o canviar alguna cosa a nivell d'administració de lloc o simplement no es pot amb aquesta maqueta?

Moltes gràcies i bon cap de setmana.

Lorena
Als Antwort auf CFA Salvador Espriu .

Re: Error restaurar curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix...

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Lorena,
a vegades fallen les pujades amb el Drive, hi ha una incidència oberta a Moodle però encara no està resolta. En aquest cas, et recomanaria que fessis servir el repositori Fitxers, ho trobaràs explicat a la pregunta freqüent Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 25 MBs al servidor?

El format de curs de temes replegats de moment no està disponible a Àgora però està en estudi així que potser en el futur sí que hi és.

Fins ara,
Mònica