missatge ocupació del disc

missatge ocupació del disc

par CARMEN DOMINGUEZ CLAVER,
Nombre de réponses : 5

Benvolguda Mònica,

Al nostre moodle (https://educaciodigital.cat/inscubelles/moodle/) ens surt aquest missatge en afegir alguna activitat o recurs:

ATENCIÓ: Aquest Moodle ha excedit la quota de disc assignada.
No es podrà pujar cap fitxer ni generar cap còpia de seguretat fins que no s'alliberi espai i/o es demani una ampliació de la quota.

Hem esborrat tot el que es podia esborrar, quan examino l'ocupació del disc excedim el topall de quota.

Cal que fem una sol·licitud per ampliar quota? En cas que sí, com es pot fer aquesta sol·licitud?

Salutacions cordials,

Carme Domínguez

En réponse à CARMEN DOMINGUEZ CLAVER

Re: missatge ocupació del disc

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Carme,
hem forçat l'actualització de la quota des del portal de gestió i ara, després de l'eliminació que heu fet, ja no excediu la quota.
Si us torna a passar, podeu sol·licitar més espai seguint les instruccions que trobareu en aquesta PMF: Quina és la política de quotes dels serveis d'Àgora?

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: missatge ocupació del disc

par CARMEN DOMINGUEZ CLAVER,

Benvolguda Mònica,

Després de llegir la teva resposta he comprovat que les dades del disc ja són correctes, però parlant amb l'altre gestor de l'institut ens hem adonat que havíeu enviat un e-mail d'avís, el qual jo no havia rebut i hem descobert que la meva adreça d'e-mail xtec, a la que ho heu enviat, estava malament. Us agrairia, si us plau, la rectifiquèssiu.

La meva adreça és la següent: cdoming4@xtec.cat (l'error ha estat en la lletra inicial).

Moltes gràcies per la vostra diligència i atenció,

Salutacions cordials,

Carme Domínguez

En réponse à CARMEN DOMINGUEZ CLAVER

Re: missatge ocupació del disc

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Carme,
ja ho teniu canviat. Per a d'altres ocasions, recordeu que podeu modificar els gestors vosaltres mateixos accedint amb un usuari gestor o bé amb el codi de centre.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: missatge ocupació del disc

par CARMEN DOMINGUEZ CLAVER,

Moltes mercès, Mònica,

Agraeixo molt la vostra diligència i et demano disculpes per les molèsties ocasionades,

una forta abraçada,

Carme Domínguez