No és possible afegir activitats ni recursos. Subíndex als qüestionaris?

Re: No és possible afegir activitats ni recursos. Subíndex als qüestionaris?

de MONICA GRAU PRIETO -
Número de respuestas: 5
Hola, Nicolau,
el problema amb les activitats el podeu resoldre configurant el bloc Menú principal perquè només es vegi a la portada i no a tot el lloc. Ho trobaràs explicat també en aquest altre fil: https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=155118#p522173. Vam veure que és un error de Moodle i ja el vam reportar.

Pel que fa als qüestionaris, si les preguntes són de resposta breu, no es mostra l'editor de text i per tant, no és possible fer servir l'editor per posar superíndex o subíndex a les respostes. Hem estat mirant a veure si trobàvem alguna alternativa senzilla però no l'hem trobada, a veure si algun company ens pot ajudar o donar alguna idea.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No és possible afegir activitats ni recursos. Subíndex als qüestionaris?

de RUBEN DIAZ DALMAU -
Hola, Mònica,

Al CFA Montseny tenim el mateix problema amb les activitats. Hem intentat aplicar la solució que proposes al fil, però no hi ha manera. Les opcions que ens dona la configuració del bloc Menú principal són: "Mostra només a la primera plana", "Mostra a la primera plana i a qualsevol pàgina afegida a la primera plana" i "Mostra en tot el lloc", d'aquestes tres hem seleccionat que ho mostri només a la primera plana.

És correcte el què hem fet? Ens equivoquem en algun lloc?

Gràcies,

Rubèn.
En respuesta a RUBEN DIAZ DALMAU

Re: No és possible afegir activitats ni recursos. Subíndex als qüestionaris?

de ANTONI GINARD LLADO -
     Hola Rubèn,

La configuració que teniu del bloc Menú principal és correcta. Hem provat de crear una activitat en un curs aleatori i s'ha creat en el lloc correcte. Ens podeu indicar un curs a on us trobeu el problema?


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora
En respuesta a ANTONI GINARD LLADO

Re: No és possible afegir activitats ni recursos. Subíndex als qüestionaris?

de RUBEN DIAZ DALMAU -
Bon dia, Antoni,

Quan vaig publicar el missatge no ens ho permetia, després vaig estar fent proves i em vaig adonar que hi havia un bloc "Menú principal" a cada curs. Vaig esborrar-los manualment dels cursos i vaig deixar només el de la pàgina principal, d'aquesta manera em va deixar ja crear activitats als cursos. Jo ho vaig provar amb els meus cursos i ara estic pendent que els companys em confirmin que poden penjar també activitats als seus cursos, per això no havia publicat encara aquesta solució. Si a tothom li funciona ja queda resolt, si no us ho comunicaré.

Gràcies!

Rubèn Diaz
CFA Montseny
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No és possible afegir activitats ni recursos. Subíndex als qüestionaris?

de CARLOS FORNAS DE BLAS -
Bon dia.

Avui he estat remenant aquesta pagina: https://moodle.org/plugins/ i he trobat un parell de pluggins (https://moodle.org/plugins/atto_chemistry i el https://moodle.org/plugins/editor_ousupsub) que sembla que permeten ampliar les possibilitats de format en l'edició de preguntes. El que ja no n'estic segur és de si permet que l'editor de resposta de les preguntes s'ampliï, per a què els alumnes puguin respondre entrant subíndex.
Sabeu si és així?
Una activació d'aquest estil només la poden fer els administradors de l'xtec, oi? Ho faria jo mateix per fer proves, però no me n'he sortit.

Fins aviat
Carles Fornas
Gestor moodle EPBalmes
En respuesta a CARLOS FORNAS DE BLAS

Re: No és possible afegir activitats ni recursos. Subíndex als qüestionaris?

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carles,
efectivament la instal·lació d'un plugin nou afecta a tots els centres i només ho podem fer nosaltres. En aquest cas que ens envies veiem que no tenen versió per a Moodle 3.11 que és la versió d'Àgora. De totes maneres, no crec que servís per poder mostrar editor de text a les preguntes breus dels qüestionaris ja que aquest tipus de resposta no està programada per mostrar l'editor de text.

Fins ara,
Mònica