Eliminar els informes dels continguts remots

Eliminar els informes dels continguts remots

par LAIA ISERN TORRENT,
Nombre de réponses : 5

Bon dia!

Com es poden esborrar els informes dels continguts remots? Encara que esborrem els alumnes del curs en els informes segueixen, tal com podeu comprovar a https://educaciodigital.cat/iesrafaelcampalans/moodle/mod/rcontent/index.php?id=1402

He vist que es pot fer de tasca en tasca, però no hi ha una manera massiva de fer-ho?


Gràcies

En réponse à LAIA ISERN TORRENT

Re: Eliminar els informes dels continguts remots

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Laia,
hem estat mirant i no hem trobat la forma de fer-ho. Una solució seria que creis un curs nou i importis tot el contingut d'aquest, d'aquesta manera el curs nou no arrossegaria cap dada antiga.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Eliminar els informes dels continguts remots

par LAIA ISERN TORRENT,
Vaja, sabeu si es preveu millorar-ho? Alguns professors sí que volen cursos nous i els hi creo, però altres volen mantenir el mateix que el del curs passat, això em facilita molt la feina, però si per culpa d'això he de crear els nous cursos i copiar continguts no tinc prou temps...

El tema de la integració dels llibres digitals amb el moodle és força precària. Tant l'assignació de llicències com l'accés als resultats dels exercicis penso que s'hauria d'agilitzar molt més. Sabeu si s'hi treballa o es quedarà per sempre més així?
En réponse à LAIA ISERN TORRENT

Re: Eliminar els informes dels continguts remots

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Laia,
jo el que et recomanaria és que creis el curs nou, inscriguis al professorat a dit curs i que ells mateixos importin el que necessita del curs antic. Això a banda, també ajudarà a que els cursos no creixin de forma exponencial per dades antigues que puguin quedar en esborrar a l'alumant.

Pel que fa al que comentes, cal tenir en compte que Marsupial (gestor de llicències i integració amb els llibres) és una extensió que depèn del Departament d'Educació i que per tant, la podem anar millorant. En aquest cas traslladaré el teu comentari a les persones responsables de l'Àrea de Cultura Digital. Si ens vols afegir algun detall més de millora a tenir en compte si mai es revisa, serà genial.

En canvi, l'extensió de Qualificació de Continguts remots, és una extensió de Text-La Galera, en aquest cas, són ells els que haurien de revisar-la i millorar-la, nosaltres no hi podem fer res. Pots trobar el projecte al GitHub, i si vols, pots afegir alguna "issue" indicant-los propostes de millora. Val a dir que tal com veuràs, fa 5 anys que no té cap actualització.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Eliminar els informes dels continguts remots

par LAIA ISERN TORRENT,
Moltes gràcies, Mònica, quan tingui més temps us contesto pel tema del Marsupial.

Sobre l'extensió de Qualificació de Continguts, se m'acut una proposta, però vull saber si és viable. En el centre en el qual estic fem Grau Superior en Desenvolupament d'Aplicacions Web, podríem fer nosaltres una extensió pel moodle i llavors que ens la publiquin per nosaltres i per la resta de centres? Quines consideracions hem de tenir?