Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de MARC CARGOL MILAN -
Número de respuestas: 16

Hola,

ha arribat un professor nou al centre, amb un curs de 2,5GB per importar. He intentat importar-l'ho a través de "Gestió dels serveis d'Àgora-Eix", però m'he adonat que no es pot (mirant el codi crec que hi ha la limitació de 500MB). 

Entenc que un curs no pot "pesar tant", però és possible restaurar el curs i desprès "alleujerar-lo"?

Salut! i gràcies per avançat.

En respuesta a MARC CARGOL MILAN

Re: Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marc,
podeu provar a importar el curs mitjançant el Dropbox a veure si us funciona tot i que pot trigar força. Si no us funciona, la millor opció és que li tornessin a fer la còpia del curs de l'altre Moodle per parts, per exemple tema a tema a veure si així fan menys de 500MB i el podeu restaurar.

Si no ho aconseguiu a través de Dropbox ens ho dieu i mirem a veure si trobem alguna altra alternativa.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de MARC CARGOL MILAN -
Com sempre, moltes gràcies Mònica. Crec que no teniu el manual actualitzat: https://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/b9_fitxers/dropbox i potser el connector no funciona (Dropbox ha canviat l'API).

Salut! i gràcies.
En respuesta a MARC CARGOL MILAN

Re: Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marc,
avisaré a les persones que gestionen aquesta documentació que cal revisar-la. De moment, tu l'has pogut configurar?

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de MARC CARGOL MILAN -
Hola Mònica, doncs tot i haver-lo configurat donat-l'hi permisos totals, el connector dona error i per tant no l'he pogut configurar. No recordo quines eren exactament però eren crides incorrectes, amb el missatge inicial que et posis en contacte amb el desenvolupador.

Salut! i gràcies.
En respuesta a MARC CARGOL MILAN

Re: Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marc,
si ens passes l'URL del vostre Moodle i un enllaç per poder descarregar el curs mirem de revisar això del Dropbox i de restaurar-vos el curs.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MARC CARGOL MILAN

Re: Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Marc,

adjunto aquí les captures noves de la configuració de Dorpbox mentre no s'actualitza la documentació oficial.

1. Accedir a https://www.dropbox.com/developers/apps i fer clic a Create app. A continuació seleccionar els paràmetres que es mostren a la imatge. A l'apartat 3 cal posar un nom, per exemple Drobox-insxxxx. Finalment fer clic a Creat app.

2. Fer clic a Apply for production i a Enable additional users. Afegiu l'URL de redirect (https://educaciodigital.cat/nom_propi_centre/moodle/admin/oauth2callback.php) i fer clic a Add, sinó no s'afegeix l'URL. A Acces token expiration fer clic al desplegable i triar No expiration.

3. Un cop fets els passos del punt 2 s'hauria de veure així.

4. Feu clic a la pestanya Permissions i marqueu els que es mostren a la imatge. Un cop marcats feu clic a Submit.

5. Tal com es feia abans, un cop configurat cal anar al Moodle a Administració del lloc | Connectors | Repositoris | Gestiona repositoris i activar el repositori Dropbox. Un cop activat, cal posar l'App Key i l'App secret.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de ANA GARCIA SANTOS -
Bon dia,

A mi em passa igual, no puc pujar cursos perquè m'apareix el missatge de que pesen massa i no sé què és tot això del Dropbox (sé què és però no la relació que té amb Moodle).

Moltes gràcies!

Ana G.
En respuesta a ANA GARCIA SANTOS

Re: Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Ana,
tot depèn de quant pesi la còpia de seguretat:
En tots dos casos, quan vagis a restaurar una còpia de seguretat, trobaràs els repositoris i podràs triar el fitxer prèviament pujat ja sigui al Portal de gestió o al Dropbox:

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de ANA GARCIA SANTOS -
Bon dia Mònica,

Gràcies a les teves explicacions he pogut recuperar tots els cursos dels meus companys... menys el meu. És gran i he fet de tot: l'he pujat a través del Portal de Gestió i també a través del Dropbox, però no hi ha manera, em surt el missatge "S'ha produït un error en llegir a la base de dades". Hi ha alguna manera de solucionar aquest error?

Moltes gràcies!
En respuesta a ANA GARCIA SANTOS

Re: Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Ana,
potser el curs té algun error i per això no pot restaurar. Ens pots fer arribar un enllaç per descarregar la còpia i fer-hi una ullada?

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de ANA GARCIA SANTOS -
I tant, Mònica! Aquí el tens:


La veritat és que són moltes hores que hi he ficat i, si poguessiu recuperar-lo, us estaria eternament agraïda.

Moltes gràcies!
En respuesta a ANA GARCIA SANTOS

Re: Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Ana,
hem pogut restaurar el curs però de forma parcial, els H5P no hem aconseguit que restaurin. Trobaràs el curs en aquest enllaç: https://educaciodigital.cat/ies-rubio-hospitalet/moodle/course/view.php?id=2151. Ja ens confirmaràs que està tot correcte (llevat dels H5P, clar!).

Una pregunta, he vist que la còpia de seguretat era del vostre mateix Moodle, pot ser? En aquest cas potser caldria revisar el procediment que seguiu perquè no és necessari fer còpies i eliminar el cursos per després tornar-los a restaurar. Bé, si és això el que feu mirem de veure una forma més senzilla de cara al curs vinent.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a ANA GARCIA SANTOS

Re: Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Ana,
finalment hem pogut recuperar les dues activitats H5P. Ara ja ho hauries de tenir tot.
L'origen del problema estava en algunes preguntes de qüestionari tipus "cloze" maleses. Si mai has de fer una còpia de seguretat del curs, les hauries d'esborrar perquè sinó segurament serà impossible de restaurar.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importació d'un curs "pesat" (2,5 GB)

de ANA GARCIA SANTOS -
Mònica, sou uns àngels! Ho tinc tot i ho tinc superbé!

Quant el que deies al teu missatge anterior, sí, ja he descobert que m'he complicat molt la vida i ja sé com fer-ho de cara al curs vinent. De tota manera, si tens suggeriments, sóc tota orella!

Moltíssimes gràcies de tot cor!

Ana