Error ID

Error ID

de CARLOS SORRIBAS PAREJA -
Número de respuestas: 7

Bon dia, tot i que el dia es lleig, soc en Carles Sorribas del Palau Ausit.

Estic muntant tot un mòdul nou pel proper curs, concretament;


el tinc força avançat, però, ara mateix, he duplicat un qüestionari i quan he anat a editar la copia, em surt sempre l'error


i ja no soc capaç de modificar ni afegir cap qüestionari, però si em deixa fer altres tipus d'activitats.

Please, HELP!

En respuesta a CARLOS SORRIBAS PAREJA

Re: Error ID

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carlos,
no hem pogut resoldre l'error del curs però fent una còpia de seguretat i restaurant-la, funciona correctament. L'hem deixat dins la categoria Miscel·lania: https://educaciodigital.cat/iespalauausit/moodle/course/view.php?id=5423

La nostra recomanació seria que fessis servir aquesta còpia en comptes del curs que s'ha malmès.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error ID

de CARLOS SORRIBAS PAREJA -
Monica, moltes gràcies, funcionava, però he fet duplicar un qüestionari, concretament el AF3.1 i ja hi tornem, hem torna a donar el mateix error.

Siusplau, si ho reposeu, podeu esborrar el que heu fet i si em feu un de nou posar-ho a la categoria existent 2n CFGM INSTAL·LACIONS ELÈCTRIQUES I AUTOMÀTIQUES.

Gràcies i perdoneu les molesties, ja fare el qüestionaris des de cero i no els copiaré, tot i que això es un problema.
En respuesta a CARLOS SORRIBAS PAREJA

Re: Error ID

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carlos,
quin és el qüestionari que dupliques exactament? Si aconseguim reproduir l'error, potser podem trobar la solució. No seria convenient fer servir un curs que de seguida "es trenca", pots trobar-te problemes durant el curs i amb usuaris fer proves per resoldre-ho és més arriscat que ara.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error ID

de CARLOS SORRIBAS PAREJA -
Hola Monica

... duplico el TA3.1.

Està a la Secció(Tema) número 3 i després el desplaço a la Secció(Tema) 4 i quan el vaig a editar....peta!
En respuesta a CARLOS SORRIBAS PAREJA

Re: Error ID

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carlos,
sembla que hem resolt el problema amb el curs que us vaig restaurar, de moment està al mateix lloc, quan tinguem clar que no falla, ja us el mouré a la categoria que voleu.
He duplicat el qüestionari i l'he mogut al tema 4. Pots mirar si tot és correcte? fer algunes accions i veure si torna a fallar?

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error ID

de CARLOS SORRIBAS PAREJA -
Siiiii ..... ara ja no tinc l'error.

Vull donar-te les gràcies a tu (i el teu equip si s'escau) per que sou mol eficaços i per la vostra celeritat en donar suport..... i pel que veig a altres fils, és el vostre "modus operandi" habitual. .. Sou la pera!!

Ja em diràs quan passis el curs a la categoria que vaig demanar-te.