Error crític a la pàgina web

Error crític a la pàgina web

by JOAQUIM REYES MARTORELL -
Number of replies: 7

Bona tarda!

Estava configurant espais de reserves a la pàgina web de l'escola i veient que les reserves sortien dues hores descol·locades he anat a veure si l'horari general estava ben configurat.  Quan estava en aquesta pàgina revisant horari i veient que l'opció configurada era Horari de Madrid, he provat de posar la hora UTC+2 per veure si s'arreglava el problema. En aquest moment "s'ha apagat" la pàgina i m'ha sortit el rètol "Error crític en pàgina web".   No l'he pogut obrir més.

Podeu fer-hi alguna cosa? 

Gràcies

Quim Reyes

Escola Turó de Guiera

In reply to JOAQUIM REYES MARTORELL

Re: Error crític a la pàgina web

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Quim,
què estrany! ho revisem de seguida.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Error crític a la pàgina web

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Quim,
ja ho teniu resolt, hem detectat un problema quan es tria l'hora UTC + X així que de moment no ho tornis a canviar. Hem pres nota de l'error per resoldre-ho de cara a la propera pujada d'Àgora.
Pel que fa a les hores jo ara veig la mateixa hora a la reserva que al calendari. Ja ens confirmaràs que tot és correcte.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Error crític a la pàgina web

by JOAQUIM REYES MARTORELL -
Bon dia Mònica!

Moltes Gràcies! Tindré en compte el tema de l'UTC.
En tot cas comentar-te que segueixo veient un gap de dues hores entre la reserva i el calendari. Per exemple, la prova que he fet per avui era a de 10h a 11h del matí i al calendari m'apareix entre 12h i 13h. En la prova que he fet per demà passa el mateix, hi ha una diferència de dues hores.

Gràcies!
In reply to JOAQUIM REYES MARTORELL

Re: Error crític a la pàgina web

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Quim,
és ben estrany, pots esborrar la memòria cau del navegador o provar amb un altre diferent? A nosaltres se'ns mostres les hores correctes.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Error crític a la pàgina web

by JOAQUIM REYES MARTORELL -
Hola de nou Mònica!

Ja he esborrat dades del navegador i he provat amb Firefox (feia servir Chrome) i el resultat és el mateix.
El que no us he detallat és que això em passa en la visualització de dia, on no es col·loquen les reserves en l'horari adequat.



Gràcies!

Quim Reyes
Escola Turó de Guiera
In reply to JOAQUIM REYES MARTORELL

Re: Error crític a la pàgina web

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Quim,
efectivament aquí no ho havíem mirat.
Prenem nota de l'error per tal de revisar-ho. En quant estigui resolt t'avisarem a través d'aquest mateix fil.

Fins ara,
Mònica