Safe exam Browser

Safe exam Browser

par LLUIS SABATE SANZ,
Nombre de réponses : 10

Hola,

He vist que en la nova actualització, s’ha afegit el Safe exam Browser. He estat mirant les opcions i tot, però hi ha coses que no acabo de tenir clares.

El Safe Exam Browser, l’he installat, he fet un pregunta per veure com funciona.


aixo la configuració, en extenció SEB, però dona problemes


llavors he anat a la configuració del safe exam, però hi ha moltes coses.

 veig que sols es pot utilitzar en mozilla, o firefox ?


Llavors entenc que aquest programa, serveix que a que sols puguin treballa en aquest navegador, no canvia de pestanyes, no poder fer captures de pantalla, etc....

Quines son les funcions més principals i útils dins de l’aula, ja que veig molta informació.  estaria bé trobar tutorials.

Els meus alumnes hauria de fer tots aquests passos, o vindran instal·lats amb els ordenador de la generalitat? I si l’usa un en un lloc particular, es troba en tots aquest problemes?.

En resum m'interessa l’actualització, però no he aconseguit fer funcionar ni un sol ‘’test’’ amb aquesta opció. I tenir les coses clares si un alumne ho usa i es troba en problemes.


Moltes Gràcies ver la vostra atenció

En réponse à LLUIS SABATE SANZ

Re: Safe exam Browser

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Lluís,
aquesta és una funcionalitat que ha incorporat Moodle al seu "core". Mirarem de fer alguna prova per veure com funciona però efectivament si voleu fer-ho servir, els alumnes s'hauran d'instal·lar l'aplicació als seus ordinadors.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Safe exam Browser

par Josep Ausensi i Guimerà,
Hola Monica. Veig que esteu donant la mateixa resposta a tothom que volem utilitzar el Safe Exam Brosec. Entenc que potser no és directament la vostra responsabilitat, però si ens podeu donar una mica de llum us ho agrairem.
El meu centre ja fa més de 10 anys que estem amb Educat 1x1 implantat i actualment ja hem migrat a la plataforma Gsuite amb equips Chrromebook per als alumnes. Veig algun article de com instal·lar el SEB però no funciona. Tu saps d'algú que ens podria donar suport per a poder treballar amb Moodle + SEB + Chromebook?
Gràcies pel suport.
En réponse à Josep Ausensi i Guimerà

Re: Safe exam Browser

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Josep,
he traslladat la teva consulta, a veure si us poden donar un cop de mà.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Safe exam Browser

par Josep Ausensi i Guimerà,
Us ho agrairia molt.
Si ho aconseguim em comprometo a fer difusió, de part vostra, a les reunions de coordinadors TIC i TAC aquí a les Terres de l'Ebre amb el Francesc Benet i Marisa Vidal.
Gràcies!

Per ara hem treballat amb la següent informació:
http://sccstudents.org/seb_chromebook.html
https://chromex.io/es/more-information/
En réponse à Josep Ausensi i Guimerà

Re: Safe exam Browser

par FRANCESC BUSQUETS BURGUERA,
Bon dia Josep,

SafeExamBrowser està disponible només per a Windows, macOS i iOS:
https://www.safeexambrowser.org/download_en.html

No funciona en Linkat ni en Chromebooks.

A més, es tracta d'una aplicació altament intrusiva, que intenta bloquejar totalment l'ordinador mentre se suposa que l'alumne/a està fent un "examen". En Windows, hi ha programes antivirus que detecten operacions sospitoses i el bloquegen.
En réponse à LLUIS SABATE SANZ

Re: Safe exam Browser

par CARLOS FORNAS DE BLAS,
Bon dia.
El dijous 3 de març vaIg aconseguir fer una instal·lació massiva del safe exam browser en un grup classe de 30 alumnes. Cap problema. Va funcionar perfectament.
El dilluns 7 i el dimarts 8 de març vaig repetir la operació en altres 2 grups i només s'ha instal·lat en 4 de 60 màquines idèntiques (marca i model) a les del dijous 3 de març.
En els ordinadors on ha fallat la instal·lació ha aparegut una finestra d'error de "Setup failed". Els motius semblen d'espai en disc (impossible, ho he comprovat) i de xarxa (és la mateixa que la de dijous).
Alguna pista de què pot estar passant?

Moltes gràcies

Carles Fornas
Gestor moodle Escola Pia Balmes
En réponse à CARLOS FORNAS DE BLAS

Re: Safe exam Browser

par CARLOS FORNAS DE BLAS,
En réponse à CARLOS FORNAS DE BLAS

Re: Safe exam Browser

par CARLOS FORNAS DE BLAS,
Problemna resolt

Calia actualitzar el Micorsoft webview2
https://developer.microsoft.com/es-es/microsoft-edge/webview2/