Error al intentar carregar un csv

Error al intentar carregar un csv

par SALVADOR GUTIERREZ QUESADA,
Nombre de réponses : 6

Bona nit

Al Moodle del nostre centre per al proper curs utilitzarem el mètode d'autenticació «oauth2» ja que utilitzarem comptes corporatius de google

Estic fent prova per carregar les cohorts mitjançant csv

He utilitzat els camps suggerits en un dels fils de consulta d'Agora però no hi ha forma de carregar el csv sempre em dóna l'error "S'ha detectat un problema amb el format de l'fitxer CSV. Comproveu que INCLOU a els noms de les columnes. "

Ho he dissenyat amb excel, amb openoffice, amb notepas, amb coma com a delimitador, amb un punt i coma, amb els camps essencials, m'he assegurat que la codificació sigui UTf-8 però no hi ha manera que carregui.

Fins i tot amb cohorts de el curs anterior, que en el seu moment vam carregar sense problema, segueix donant el mateix error

No sé que pot passar.

Annex l'esquema de columnes de la plantilla de columnes que estic utilitzant  

Salutacions i bona nit

En réponse à SALVADOR GUTIERREZ QUESADA

Re: Error al intentar carregar un csv

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Salvador,
el fitxer tal com dius sembla correcte i ens ha funcionat en un entorn de proves. Ens pots passar el teu Moodle per provar a carregar-lo i veure l'error?

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Error al intentar carregar un csv

par SALVADOR GUTIERREZ QUESADA,
El Moodle del meu centre és
https://educaciodigital.cat/ies-margarida-xirgu/moodle/
Annex una captura de l'error
He intentat fer-ho amb un altre navegador (Mozilla), en un altre ordinador, he procurat purgar la memòria cau  de navegació, però sempre surt el mateix error
Gràcies per l'atenció Mònica
Salutacions
S.Gutiérrez
Annexe CapturaError.PNG
En réponse à SALVADOR GUTIERREZ QUESADA

Re: Error al intentar carregar un csv

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Salvador,
el fitxer de prova que ens has adjuntat ens ha funcionat correctament, ens pots enviar el fitxer real que fas servir a agora@xtec.cat per fer la prova? Segurament l'error és en el fitxer complert.



Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Error al intentar carregar un csv

par SALVADOR GUTIERREZ QUESADA,
Hola, Mónica
Ja he vist que tu has carregat el csv des de "Usuaris > comptes > càrrega d'usuaris" i jo he intentat carregar el csv com una "càrrega de cohort" "Usuaris > comptes >cohorts>càrrega de cohorts"
Ara he provat a fer-lo des de càrrega d'usuaris i ha funcionat. El que no entenc bé és per què no deixa fer-lo des de càrrega de cohorts
Problema solucionat
Gràcies Mónica per tot.
Salutacions
Salva
En réponse à SALVADOR GUTIERREZ QUESADA

Re: Error al intentar carregar un csv

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Salvador,
no m'he adonat que ho feies des de cohorts. La càrrega des de cohorts és per generar les cohorts de forma massiva, la pujada d'usuaris a una cohort s'ha de fer des de la pujada d'usuaris en massa.

Misteri resolt!
Fins ara,
Mònica