Problemes en la restauració d'un curs

Problemes en la restauració d'un curs

par MARC CARGOL MILAN,
Nombre de réponses : 3

Hola a tots i totes,

estic migrant un curs del nostre moodle intern (versió de la còpia de Moodle 3.3 versió 2017051500) al moodle del departament (Moodle 3.3.1 Build: 20170710). En el moment que carrego el fitxer via Google Drive em surt el següent missatge d'error:

X2O-_rteI2Nn-NaR07d_mr9T_FURwkKDbTa21K7kQRBV3WJuGDnSUZNHr8mnvieI4u1Cro99GBCwCiYxHClplGKDC6e1in2wAgFMgLSRA9RV_bp_boD4qCUA-5Mr7y3vMGjlHyH-

N'he fet 45 amb aquest sistema, sempre el deixo a la mateixa carpeta del meu compte de l'institut, i he fet les restauracions fins ara sense cap problema (descarto permisos). Per mida no crec que sigui perquè ocupa només 87 MB (n'he fet de fins a 200 MB). Què creieu que pot ser? Des de l'administració teniu un LOG més detallat?


Salut! i gràcies.

En réponse à MARC CARGOL MILAN

Re: Problemes en la restauració d'un curs

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Marc,
hi ha una incidència oberta a Moodle amb les restauracions via Drive que encara no està resolta. Alguns fitxers en voler-los restaurar donen aquest error.
Si no et funciona, pots pujar-la al portal de gestió i restaurar-la des d'allà, ho trobaràs explicat aquí: Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 25 MBs al servidor?

Una cosa més, la versió del Moodle d'Àgora-EIX és aquesta: Moodle 3.8.7 (Build: 20210118)

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes en la restauració d'un curs

par MARC CARGOL MILAN,
Gràcies! Ara he demanat que em facin "gestor" del Moodle. Quan estigui fet miraré si funciona.

La versió del Moodle l'he tret de la restauració... ara m'adono que m'he equivocat:


Gràcies.