Eliminar llista audiència

Eliminar llista audiència

per LAIA ESTER MINCHILLO JIMENEZ -
Nombre de respostes: 7

Hola

Les famílies es queixen perquè els hi arriben notificacions d'altres cursos. Han fet els passos pertinents per donar-se de baixa, però continuen rebent els correus de les diferents subscripcions. Volíem eliminar tota l'audiència i informar a les famílies que es tornin a subscriure. L'any passat ho vam fer, però vam eliminar algun usuari important i ens va comportar algun problema que ens vau haver de solucionar. Ens podríeu informar com fer-ho?
Gràcies

En resposta a LAIA ESTER MINCHILLO JIMENEZ

Re: Eliminar llista audiència

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Laia,
ens pots passar l'URL del vostre Nodes per revisar la configuració, segurament no és necessari eliminar-ho tot.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Eliminar llista audiència

per LAIA ESTER MINCHILLO JIMENEZ -

https://agora.xtec.cat/institutescolamossencinto/


En resposta a LAIA ESTER MINCHILLO JIMENEZ

Re: Eliminar llista audiència

per LAIA ESTER MINCHILLO JIMENEZ -
Hola Mònica
Em podries dir quins són els passos i quin usuari no puc eliminar?
Gràcies
En resposta a LAIA ESTER MINCHILLO JIMENEZ

Re: Eliminar llista audiència

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Laia,
ho estava revisant i tot sembla correcte, els usuaris simplement s'haurien de donar de baixa de les subscripcions.

He estat mirant els teus missatges antics i no he trobar l'error al que fas referència, en principi pots esborrar tots els usuaris de la llista d'audiència, no hi ha cap que sigui necessari.

Fins ara,
Mònica
En resposta a LAIA ESTER MINCHILLO JIMENEZ

Re: Eliminar llista audiència

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Laia,
avui que heu publicat un article i he rebut el correu electrònic de notificació he vist que la frase " Si no esteu interessats en rebre correus des de l'Escola Mossèn Cinto feu clic aquí per donar-vos de baixa" no conté l'enllaç per donar-se de baixa.

Hem resolt el problema al vostre Nodes i ara quan envieu articles, els usuaris podran donar-se de baixa. Per tal que no us torni a passar, és important no modificar l'enllaç que es mostra en aquest apartat de la configuració, per algun motiu la variable "LINK" havia desapargut:


Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Eliminar llista audiència

per LAIA ESTER MINCHILLO JIMENEZ -
No se perquè havia desaparegut el link, de fet no sabem ni com fer-ho. Una pregunta Mònica, tu t'has donat de baixa? perquè encara surt el teu correu al llistat.
En resposta a LAIA ESTER MINCHILLO JIMENEZ

Re: Eliminar llista audiència

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Laia,
segurament algú devia tocar-ho sense voler i desar.

Jo no m'he donat de baixa esperant a confirmar en el proper enviament que feu que surt l'enllaç per donar-me de baixa. Però si voleu em podem eliminar sense problemes i ja ho confirmareu vosaltres.

Fins ara,
Mònica