ESPAI MOODLE DE CENTRE

ESPAI MOODLE DE CENTRE

par MONICA SANCHEZ MIRALLES,
Nombre de réponses : 6

Hola bona nit,

sóc la Mònica Sánchez de l'escola Santa Eulàlia de Berga i tenim un problema amb l'alta al moodle.

Anem a la pàgina educaciodigital.cat/moodle i fem clic on diu activa el servei. Utilitzem el codi xtec de centre a8014681 i posem la contrasenya, entrem i quan som a dins no veiem enlloc com activar el servei moodle. Em poso en contacte amb Cultura Digital CCE i em diuen que segurament ja estem donats d'alta i que ens falta la contrasenya de l'usuari admin. Seguim el fil d'aquest fòrum on s'explica com sol·licitar la contrasenya i la nostra sorpresa es que quan entrem a dins del meu àgora per tal de fer la sol·licitud, de les 4 pestanyes que hi ha (serveis, sol·licituds, gestors i registre) només en surten 3 (serveis, gestors i registre), i per tant no podem sol·licitar la contrasenya admin. Torno a trucar a Cultura Digital CCE i em diu que obri incidència a SAU. Ho fem, però em diuen que ells no ho poden fer i em recomanen escriure en aquest fòrum.

Quan entrem a dins del meu àgora no hi ha cap rastre de moodle.

En resum, ens agradaria activar l'espai moodle del centre i no sabem com.

Comentar que l'alta a nodes ho va fer una mestra que ja no treballa a l'escola i que encara consta com a gestora. Pot ser que sigui aquesta persona la que tingui el permís per donar d'alta al moodle al centre? O el centre independentment hauria de tenir permís per donar-se d'alta al moodle?

Espero que entengueu el problema i es pugui solucionar el més aviat possible.

Si necessiteu més dades no dubteu a demanar.

Moltes gràcies

En réponse à MONICA SANCHEZ MIRALLES

Re: ESPAI MOODLE DE CENTRE

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Mònica,

lem sap molt greu les voltes que heu donat!! A veure si avui mateix ho deixem resolt.

La sol·licitud d'alta tant de Nodes com de Moodle l'ha de fer un usuari gestor/a, no accedint amb el codi de centre, per això veieu totes les opcions menys la de "Sol·licituds".

El que hauríeu de fer és accedir amb el codi de centre i designar-te a tu mateixa o a qui vulgueu (poden haver fins a 4) com a gestora, accedir amb aquest usuari i podreu fer la sol·licitud.

També us recomanaria que elimineu la persona que ja no està al centre.

Us adjunto unes preguntes freqüents on s'explica tot això pas a pas:

Qualsevol dubte em dieu.
Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: ESPAI MOODLE DE CENTRE

par MONICA SANCHEZ MIRALLES,

Hola Mònica 

L'escola ja m'ha fet gestora i hem eliminat a l'altra persona però quan jo entro amb les meves credencials no em surt l'escola actual sinó l'escola on havia estat abans.

Per tant per l'escola Santa Eulàlia que és on estic ara no hi tinc cap rastre perquè encara que sigui gestora no em surt, en canvi per l'altra que estava abans si surto com a gestora i a més puc demanar l'espai moodle, però es clar això no és el que ens interessa.

És a dir puc demanar, fer i desfer per l'Escola Mare de Déu de Talló de Bellver de Cerdanya, però no puc fer res per l'escola Santa Eulàlia de Berga... 

Bé a veure si ho aclarim tot..

Seguim en contacte

Moltes gràcies...

En réponse à MONICA SANCHEZ MIRALLES

Re: ESPAI MOODLE DE CENTRE

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Mònica,
ja t'he eliminat de gestora de l'altre centre. Ara ja hauries se poder fer la sol·licitud.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA SANCHEZ MIRALLES

Re: ESPAI MOODLE DE CENTRE

par MONICA SANCHEZ MIRALLES,

Hola de nou...

Ara ho he tornat a provar ja que volia fer captures de pantalla i ja he vist que el problema s'ha resolt... He pogut fer la sol•licitud de l'espai moodle del centre on estic actualment i estic a l'espera de la resolució.

Moltíssimes gràcies per la rapidesa i eficàcia...

Mònica Sánchez

En réponse à MONICA SANCHEZ MIRALLES

Re: ESPAI MOODLE DE CENTRE

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Mònica,
ja teniu el Moodle activat, hauríeu d'haver rebut les dades d'accés al correu electrònic del centre i també al correu dels gestors designats.

Fins ara,
Mònica