Crear pàgina amb articles de categoria

Crear pàgina amb articles de categoria

per MARTA SERRA RUIZ -
Nombre de respostes: 4

Bona tarda,

Es pot crear una pàgina (per exemple AMPA) on surtin tots els articles relacionats amb aquesta categoria?

Marta Serra

En resposta a MARTA SERRA RUIZ

Re: Crear pàgina amb articles de categoria

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
en principi els Nodes per defecte duen aquesta categoria. Si l'heu esborrada la podeu crear de nou, ha de ser una "Categoria" i tots els articles que etiqueteu amb aquesta categoria, sortiran a dita pàgina de categoria.

Si no ho veieu clar, ens podeu passar l'URL del vostre Nodes i ens ho mirem.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Crear pàgina amb articles de categoria

per MARTA SERRA RUIZ -
Hola Mònica,

Vaig fer la formació fa 4 anys i em sona que sí es podia fer, però aquests dies he estat intentant fer-ho amb ajuda dels tutorials en vídeo i no he pogut.
El nostre nodes és:
https://agora.xtec.cat/ies-eltiller/

M'agradaria que en la pàgina AMPA surtiren els articles que hem seleccionat amb la categoria AMPA.

Moltes gràcies.

Marta Serra
En resposta a MARTA SERRA RUIZ

Re: Crear pàgina amb articles de categoria

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
ara mateix AMPA és una "pàgina simple" i cal que sigui una "pàgina de categoria". He vist que aquesta categoria ja la teniu feta amb articles associats, per tant, només calia canviar l'enllaç del menú perquè apunti a la categoria i no a la pàgina. Us ho hem fet, ara només caldrà que li afegiu els ginys que voleu al lateral ja que en no ser una pàgina no té el menú lateral que es veia abans i no és possible que hi aparegui.

Fins ara,
Mònica