Activació Nodes CFA

Activació Nodes CFA

by CFA de Vallirana . -
Number of replies: 6

Bona tarda,

Estem intentant fer la sol·licitud d'activació del nodes per al nostre centre (08056936) i quan arribem al darrer pas, a sol·licitud del servei, no ens deixa entrar amb cap dels usuaris que hem posat com a gestors. Què estem fent malament? Adjunto pantalla de com veiem els serveis als que podem accedir.

Saluatcions,

Cristina Gallego

Attachment moodle.png
In reply to CFA de Vallirana .

Re: Activació Nodes CFA

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Cristina,
heu d'accedir amb un dels usuaris gestors. Pots adjuntar-nos una captura de pantalla del que veieu quan accediu amb el teu usuari, per exemple? Recorda que cal fer clic a "El meu Àgora".
Una altra cosa a tenir en compte és si sou gestors d'algun altre centre, podria ser? Si fos així ens hauríeu de dir de quin centre per eliminar-vos.

He eliminat l'usuari "admin" ja que els gestors han de ser usuaris XTEC del vostre centre.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Activació Nodes CFA

by CFA de Vallirana . -
Hola Mònica,

Quan inicio sessió per google xtec, em redirigeix a entrar com a CFA -0805...- Intento accedir a fer la sol·licitud i em diu que la contrasenya o l'usuari són incorrectes. És la meva contrasenya de correu, odissea... no és aquesta?
T'adjunto la captura de pantalla.

Gràcies,
Cristina
Attachment entrada usuaris.png
In reply to CFA de Vallirana .

Re: Activació Nodes CFA

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Cristina,
ja veig on és el problema.
Com que has accedir al correu del centre, en fer clic a Google XTEC agafa ja l'usuari amb el que estàs autenticada.

Pots fer tres coses:
  • Tancar la sessió del correu del centre
  • Obrir una finestra privada del navegador
  • Obrir un altre navegador on no tinguis la sessió iniciada amb el correu del centre
Segurament aquí al fòrum escrius amb l'usuari del centre (que no hi ha cap problema) perquè et passa el mateix.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Activació Nodes CFA

by CFA de Vallirana . -
Hola Mònica,

Ja està fet, gràcies. Ara cal esperar el missatge que m'han d'enviar.

Salutacions,
Cristina
In reply to CFA de Vallirana .

Re: Activació Nodes CFA

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Cristina,
petició rebuda i ja us hem activat el Nodes. Ja heu d'haver rebut les dades d'accés.

Fins ara,
Mònica