Afegir Polylang

Afegir Polylang

von NATHALIE YVETTE LE BRIS -
Anzahl Antworten: 17

Hola,

Voldríem afegir el connector Polylang a la nostra web Nodes. Seguint les FAQ, he anat al portal agora-EOI (som l'EOI Figueres), entrant amb perfil gestor. En les sol·licituds , no trobo l'opció del connector Polylang, us adjunto captura de pantalla.

Gràcies per dir-me què he de fer, fins aviat

Nathalie



Als Antwort auf NATHALIE YVETTE LE BRIS

Re: Afegir Polylang

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Nathalie,
ja teniu activada l'extensió.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir Polylang

von NATHALIE YVETTE LE BRIS -

Hola Mònica,

Moltes gràcies. Estic seguint el tutorial https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=1741&mode=entry&hook=2741#configura pas per pas, i arribo de moment fins a "Aneu a la llista de pàgines, editeu la pàgina Inici - Portada i feu clic a Actualitza." (després de crear un giny de selecció d'idioma - per cert, el voldríem a dalt de tot a la dreta, hi ha alguna possibilitat?)

Em quedo encallada per dues raons:

- quan començo seguint el tutorial, la pàgina d'inici de la nostra web canvia (encara que no canviï l'URL). T'adjunto una captura de pantalla:


- si vaig a la llista de pàgines, no trobo cap pàgina que es digui "Inici -portada", i no tinc cap manera de tornar a la plana d'inici nostre per editar-la

Si esborro les llengües (català i castellà), tornem a la plana d'inici habitual.


Tornaré a esborrar els idiomes perquè puguim treballar en la pàgina i m'espero la teva resposta per continuar el procès.

Gràcies!

Nathalie

Als Antwort auf NATHALIE YVETTE LE BRIS

Re: Afegir Polylang

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Nathalie,
en el vostre cas, la pàgina es diu "Inici". És aquesta:


Pel que fa al giny no és possible posar-lo a dalt a la dreta, cal posar-lo en un espai de ginys. En el vostre cas, jo el posaria a dalt de tot al bloc de ginys de la dreta.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir Polylang

von NATHALIE YVETTE LE BRIS -

D'acord Mònica, moltes gràcies.


Ho he fet tot tal com està estipulat pas per pas (només amb dos idiomes: català i castellà).

Ara que he acabat el procès, se'm queda la pàgina d'inici en blanc: han desaparegut els ginys que tenia a la columna esquerra, i tots els articles que estaven en portada (adjunto captura).

Què més he de fer perquè tornin a aparèixer?

Gràcies!

Nathalie


Als Antwort auf NATHALIE YVETTE LE BRIS

Re: Afegir Polylang

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Nathalie,
ja ho hem resolt, us faltava fer un pas: Feu clic a Idiomes | Paràmetres | Multimèdia (Desactiva) per activar l'ús de fitxers multimèdia. Ho hem fet nosaltres i ja mostra bé la portada.
Realment és un plugin complex. El que hem vist és que la darrera versió d'aquest plugin que es posarà durant l'estiu, millora una mica la usabilitat i inclús té una mena d'assistent per ajudar a l'usuari a configurar-ho.
Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir Polylang

von NATHALIE YVETTE LE BRIS -
Moltes gràcies per l'ajuda Monica, anem avançant...

Ara l'única cosa que no entenc és perquè gairebé tots els articles que teníem en portada han desparegut (en teníem 6), només queden els 2 últims en la interficie en català i en castellà també, + 1 de prova/prueba que acabo de penjar ara. Què he de fer perquè els antics articles tornin a aparèixer a aparèixer en la pàgina de portada en català? (si els edito, tots tenen el símbol d'idioma en català)

Gràcies!

Nathalie
Als Antwort auf NATHALIE YVETTE LE BRIS

Re: Afegir Polylang

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola de nou,
has d'accedir a tots els articles i configurar-los amb els dos idiomes. Es veu força bé la diferència quan entres als articles. Els que es mostren són els que tenen les versions d'idioma.



Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir Polylang

von NATHALIE YVETTE LE BRIS -
Moltes gràcies Monica,

Ja he editat tots els missatges passats perquè apareguin en els dos idiomes, perfecte.
Ara estic intentant traduir les pàgines del Menú. Suposo que és el mateix procès: a partir d'una pàgina en català, n'he de crear una altra en castellà? Tots els paràmetres queden iguals ?
gràcies de nou!
Nathalie
Als Antwort auf NATHALIE YVETTE LE BRIS

Re: Afegir Polylang

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Nathalie,
exacte, tot ha d'estar duplicat. És una bona feinada, molts ànims!

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir Polylang

von NATHALIE YVETTE LE BRIS -
Hola Mònica,
Sento demanar-te encara una altra cosa...

Aquest matí m'he proposat duplicar totes les pàgines a la versió castellana, anirem traduint el contingut després.
Ho he fet per dues pàgines del menú desplegable de la portada:
ESCOLA Qui som (he duplicat la pàgina i li he donat el nom "Quién somos" sense traduir el contigut)
ESCOLA Horaris d'atenció al públic (he creat la pàgina Horarios de atención al público, amb contingut en català de moment).

En la interfaç en castellà, en el menú desplegable, continua sortint les pàgines amb títol amb català. A més, també volem traduir les pestanyes: ESCOLA --> ESCUELA, etc. Suposo que s'ha de treballar a partir del menú. Com ho he de fer?

Gràcies d'antuvi

Nathalie
Als Antwort auf NATHALIE YVETTE LE BRIS

Re: Afegir Polylang

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Nathalie,
haureu de crear també dos menús (Tauler | Aparença | Menús) i al final de tot, dir-li de quin idioma és menú principal.



Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir Polylang

von NATHALIE YVETTE LE BRIS -

Hola Mònica,

Estic creant un menú en castellà paral.lel al menú principal actual que és el que ve per defecte. He duplicat totes les pàgines (les traduirem al castellà després) i ara vull ordenar-les dins del menú "Castellà" que he creat. Em trobo amb un problema amb els enllaços personalitzats que són visibles a la barra horitzontal des de la pàgina d'inici (L'ESCOLA / CURSOS / IDIOMES / TRÀMITS...) que també he de traduir al castellà. Si vaig a la configuració del Menú Superior EOI (esmenta Menú principal català/ menú principal castellà), puc comprovar que aquestes pestanyes són enllaços personalitzats.

Ara, si selecciono el menú Castellà, i vull afegir un enllaç personalitzat, per exemple LA ESCUELA, tinc un problema amb l'URL (et poso una captura a sota), no sé quina URL he de posar (i mirant a les pestanyes com L'ESCOLA des de la pàgina d'inici no trobo l'URL tampoc).

Com he de fer per traduir aquestes pestanyes al castellà i afegir-les al menú Castellà?

Gràcies d'antuvi per l'ajuda!

Nathalie



Als Antwort auf NATHALIE YVETTE LE BRIS

Re: Afegir Polylang

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Nathalie,
les primeres paraules del menú en realitat no tenen cap enllaç, per això no el trobes. El que cal fer és posar un # a l'URL i sortirà el títol de primer nivell del menú però sense cap enllaç.

T'adjunto captura:

Tingues en compte que hauràs de moure la resta del menú un nivell a la dreta perquè quedin els submenús sota del títol correcte. De moment us ho hem fet a l'apartat "Escuela".

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir Polylang

von NATHALIE YVETTE LE BRIS -
Genial, moltes gràcies Mònica, crec que gairebé ja està tot fet! Perfecte!
He escollit la llengua Castellà pel menú en castellà i em surt bé. Ara ens toca traduir!
Ara noto algunes coses cosa estranyes i no sé perquè ni com resoldre-les:

1. En la interfaz en castellà, el menú Inicio no existeix. Com faig per crear-ne un?

En la interfaç en castellà, de eoifigueres.cat, l'URL passa a ser https://agora-eoi.xtec.cat/eoifigueres/inicio__trashed/?ccentre=eoifigueres . Suposo que si resolc el problema de l'inici es resoldrà també l'URL?

2. Ja ha passat a ser el menú en castellà el menú principal (per aquesta raó fins que estigui resolt desactivaré el "castellà menú principal" a baix de les opcions de menús). Evidentment volem que el nostre menú principal sigui en català. Suposo que he de crear un nou menú "català" que sigui la còpia del menú que venia per defecte al principi, correcte? O hi ha alguna manera de recuperar el menú per defecte i atribuir-li la qualitat de menú principal en català? 

Moltes gràcies per la teva ajuda! Fins aviat
Nathalie
Als Antwort auf NATHALIE YVETTE LE BRIS

Re: Afegir Polylang

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Nathalie,
havíeu eliminat la pàgina d'inici en castellà. Ja ho hem resolt.

Pel que fa al menú en català us serveix el mateix d'abans, no n'heu de fer cap de noou. Si et fixes ja està configurat per ser el menú només de la pàgina en català.


Jo crec que ja només us falta traduir-ho tot!
Bona feina (o feinada!)!

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir Polylang

von NATHALIE YVETTE LE BRIS -
Mil gràcies Mònica, per tota la ajuda! Deu n'hi do el número de missatges que hem intercanviat!!! Però ja està tot a punt ara: tens raó, ens falta traduir, però ja tenim l'estructura d'una pàgina bilingüe.
Gràcies per tota l'ajuda i el suport, crec que no hauríem aconseguit si ho haguéssim hagut de fer sols!
Fins una altra
Nathalie