Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Anzahl Antworten: 21
Hola!!
Alguns de vosaltres ens heu comentat que esteu tenint problemes amb el vostre espai Moodle i que, de tant en tant, us apareix el missatge d'error següent: "Error: Database connection failed". Per aquest motiu, us demanem que, per ajudar-nos a localitzar i solucionar el problema, els centres que us trobeu aquest error responeu aquest fil i ens indiqueu:
  • L'adreça del vostre espai Moodle a Àgora (http://agora.xtec.cat/xxxxxx/moodle)
  • El dia i hores exactes en que es va produir l'error
Gràcies per avançat per la vostra col·laboració!!
Una abraçada i fins aviat!
Sara
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Al meu centre passa de tant en tant, no puc precisar les hores, però ahir dimarts entre 17 i 20 hores va passar uns quants cops:

http://agora.xtec.cat/iesalcarras/moodle
Als Antwort auf DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Daniel!

Gràcies per la informació! Ara bé, si és possible, ens aniria bé una mica més de concreció a les hores que ens indiqueu!

Una abraçada i fins aviat!
Sara
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Ara mateix, dijous 18:38
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von Narcia Bartis Bosch -
Hola,

Avui (22-09-10) al nostre centre (agora.xtec.cat/iesvallvera/moodle) ens ha aparegut el missatge d'error. Ha aparegut durant el dia, segons els professors i jo l'he vist al voltant de les set de la tarda.
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von Daniel Gomez Ortiz -
Hola, 
a nosaltres també ens surt:

- El primer dia que vaig detectar l'error:
   15/09/2010    a les 16:15  ja sortia en tots els ordinadors. Abans sortia només en dos o tres.

- Després ho he provat cada dia a l'escola i tard o d'hora falla i ja no es pot treballar. Tant al matí com a la tarda (de 8 a 17).
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von Josep Maria Carrasco -
Hola,

al nostre moodle http://agora.xtec.cat/iesvoltrera/moodle/
també apareix (m'ho han fet arribar els alumnes) jo mateix ho vaig patir ahir al vespre als voltants de les nou

Salutacions

Josep Maria Carrasco
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von MARIA BERNARDA PELAEZ DIAZ -
Hola,

al nostre centre (http://agora.xtec.cat/iespedrol/moodle)també apareix aquest missatge. Ahir va aparèixer durant tot el matí, i en concret a mi em va aparèixer al voltant de les 10:35 hores del matí.

Gràcies,

Mariber
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von Xavier Sáez Bueno -
Hola al nostre centre passa bastant sovint.
http://agora.xtec.cat/cfalayret/moodle/

El que fem es refrescar la caché del navegador i llavors funciona.

Als Antwort auf Xavier Sáez Bueno

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola!
L'equip d'Arquitectura Tecnològica ens ha informat que s'han fet algunes millores per intentar solucionar l'error de la connexió a base de dades. De totes formes, si tot i així us torneu a trobar aquest problema durant els propers dies us preguem que ens ho comuniqueu, indicant l'adreça del vostre espai Àgora-Moodle així com el dia i hora en que s'ha produït.
Una abraçada i gràcies per la comprensió!
Sara
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Tota la tarda d'avui de manera intermitent apareix el missatge d'error en la connexió.

http://agora.xtec.cat/iesalcarras/moodle


Als Antwort auf DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von JOAN ALFRED NOLL OBIOL -
Hola, al meu centre està passant contínuament des de principi de curs. En alguns moments es fa molt difícil treballar.

L'adreça és: http://agora.xtec.cat/iesmontsia/moodle/

Curiosament, m'acaba de passar també accedint en aquest curs.

Gràcies
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von ELOY MUÑOZ MARTINEZ -
Bona tarda,

Tota aquesta tarda he estat intentant corregir exercicis al moodle i modificant activitats i hem sortia aquest error que dieu.
Es com si donés un error de base de dades plena. "overload data base"
http://agora.xtec.cat/iesjoanot/moodle/

Salutacions,

Eloy Muñoz

Als Antwort auf ELOY MUÑOZ MARTINEZ

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von Paz González -
Hola
Alguna vegada ja m'havia sortit aquest misstage:

Error: Database connection failed.

It is possible that the database is overloaded or otherwise not running properly.

The site administrator should also check that the database details have been correctly specified in config.php

però aquest matí surt de forma reiterada, cada vegada que fas una actualització de qualsevol activitat.

La nostra adreça és: agora.xtec.cat/ies-vilassar/moodle

Salutacions

Paz


Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von EUGENIA ALFONSO UBEDA -
Ja fa setmanes que ens apareix aquest missatge. La nostra adreça és agora.xtec.cat/iesjaumemimo/moodle però ahir a la tarda ja va ser desbordant, tota la tarda vam estar amb aquest missatges, jo ho vaig veure a partir de les 17:50, més o menys, i a les 18:30 també apareixien.

Als Antwort auf EUGENIA ALFONSO UBEDA

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola!
Gràcies pels avisos! Ara tornem a contactar amb l'equip d'Arquitectura Tecnològica perquè estiguin al cas i continuïn investigant.
Una abraçada i disculpeu les molèsties que aquest problema us estigui ocasionant,
Sara
Als Antwort auf EUGENIA ALFONSO UBEDA

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola!
L'equip d'Arquitectura Tecnològica ens ha informat que han realitzat una actuació sobre els servidors per intentar resoldre el problema amb les connexions de base de dades. Per tant, esperem que amb aquesta intervenció el problema quedi resolt o es minimitzi. De totes formes, us preguem que si ens mantingueu informats si us continua apareixent.
Disculpeu les molèsties que us hagi pogut ocasionar.
Una abraçada i gràcies per la vostra col·laboració!
Sara
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von LLUIS VALENCIA LOPEZ -
Hola Sara,

Aquest missatge i altres mostres d'error, es repeteixen constantment, sobretot en hores de classe. http://agora.xtec.cat/iesmontalt/moodle

Avui, entre aparició i aparició d'aquest error, ha hagut moments que desapareixien les barres laterals, que no s'aplicava el format a les pàgines, que denegava l'entrada... o que la concedia i el "ticket" durava dos clicks, ... Confio que sigui perquè ho estaven arreglant.

A reveure
Als Antwort auf LLUIS VALENCIA LOPEZ

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Lluís!
Si veieu que entre avui i demà l'error us continua sortint ja ens avisareu, indicant també, si és possible, si heu notat alguna millora o tot continua igual. En principi, tal i com us vaig comentar, per les proves que va estar fent l'equip d'AT, sembla que, com a mínim, el problema estava localitzat (i ara només cal acabar de trobar la solució definitiva).
Una abraçada i gràcies per la vostra col·laboració!
Sara
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von Xavier Sáez Bueno -
Hola al nostre centre des de la setmana passada que ja no ens apareix l'error de database connection failure.
Gràcies.

Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von JOAN LLORET PUJOL -
Hola,

a nosaltres també ens passa. Per exemple des de fa aproximadament una hora que ens està passant:
Dilluns 25 d'octubre des de les 23:00 (hora a la que he intentat connectar) fins a les 23:45 (darrer intent).

L'adreça del nostre moodle és http://agora.xtec.cat/iesmontgri/moodle

La connexió l'he intentat fer des de casa, adreça IP 80.38.134.183

Salut!!!

Joan LLoret


Als Antwort auf JOAN LLORET PUJOL

Re: Al vostre centre us apareix el missatge "Error: Database connection failed"? Informa'ns!!!

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Joan!
Moltíssimes gràcies per l'avís! En principi ahir va haver un problema a una de les bases de dades que hores d'ara ja està solucionat. Tot i així, l'equip d'Arquitectura Tecnològica està treballant-hi per evitar que es torni a produir.
Una abraçada i disculpeu les molèsties que aquesta aturada us hagi pogut ocasionar!
Sara