Accés al moodle bloquejat

Accés al moodle bloquejat

per GLORIA SANCHEZ PUIG -
Nombre de respostes: 4

Bona tarda,

Divendres una professora em va informar que tenia problemes per accedir al moodle

Després d'entrar usuari i contrasenya i estar molta estona pensant finalment retorna l'avís de la imatge.


Jo veig en els registres que consta com que hi ha hagut accés, però realment no s'ha pogut veure la pàgina principal.

Si intento accedir des d'admin al curs "MP01 - Comunicació 1r AFI DUAL" em retorna, després de molta estona, el missatge de la imatge.


Com estan amb entrega i correcció de tasques per poder facilitar l'accés vaig generar un usuari nou i mentre l'anava inscrivint als seus cursos per poder fer el seguiment de l'alumnat, en un d'ells no vaig poder i em va retornar missatge similar. Poc després la professora amb la que comparteix el curs va alertar del mateix problema.

Vaig estar mirant i no sé què fer-hi. Avui ja s'ha queixat també l'alumnat, podeu dir-me si puc fer-hi alguna cosa o ho heu de solucionar vosaltres?

Moltes gràcies!

En resposta a GLORIA SANCHEZ PUIG

Re: Accés al moodle bloquejat

per ANTONI GINARD LLADO -
     Hola Glòria,

Per algun motiu el curs havia quedat bloquejat. Hem esborrat el bloqueig i ara ja hauria de poder entrar amb normalitat amb els usuaris originals.

Ara mateix no sé dir-te què ha causat el problema. Ho analitzarem.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora
En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Accés al moodle bloquejat

per GLORIA SANCHEZ PUIG -
Moltes gràcies Toni,
Especialment per la resolució en cap de setmana llarg.
Espero que en pugueu treure l'entrellat del que ha causat el problema, per evitar tornar-hi Complicitat
Especialment per si ha sigut conseqüència d'alguna acció per part nostra.
Salutacions,

Glòria Sánchez
Coord Digital
Institut Vallvera
En resposta a GLORIA SANCHEZ PUIG

Re: Accés al moodle bloquejat

per ANTONI GINARD LLADO -
Hola Glòria,

La incidència es va generar el dijous a la tarda, coincidint amb els canvis i la interrupció de servei a Àgora. Estem fent seguiment del comportament de la plataforma després dels canvis per determinar si hem de fer alguna acció addicional. Per part vostra, no heu fet res incorrecte.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora