[RESOLT] Ocupació de l'espai, error amb el reinici de cursos.

Re: Ocupació de l'espai

de SANTIAGO COCERA GRACIA -
Número de respuestas: 6
Hola,

Al nostre moodle tenim el mateix problema. El curs que més ocupa són 2,45Gb i no és possible. He fet còpia de seguretat de totes les trameses i ocupa 20Mb, entenc que no cópia els arxius entregats...Em demanen si ara a final de curs hi ha alguna manera de salvar tot un curs incloent les entregues dels alumnes?
També he reiniciat el curs (amb l'opció esborrar les trameses i esborrar participants alumnes), intentant reduir espai, ja que estic rebent cada dia avisos per espai de disc elevat...i el resultat és que el curs continúa ocupant molt espai i he vist que els arxius de les entregues dels alumnes encara es troben als fitxers del curs i s'han d'anar esborrant un a un cosa ineficaç per cada curs. Com s'importaria el curs a un curs nou per després eliminar l'antic? Ho he buscat però no ho trobo, si em podeu ajudar podré guanyar espai pel proper curs.
També aprofito per demanar una ampliació d'espai si pot ser, per poder acabar de fer còpies de seguretat i eliminar cursos aquest juliol.

https://educaciodigital.cat/insillabanyols/moodle/

Gràcies per l'ajuda i bona revetlla!
En respuesta a SANTIAGO COCERA GRACIA

Re: Ocupació de l'espai

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Santiago,

et responc entre línies.

Al nostre moodle tenim el mateix problema. El curs que més ocupa són 2,45Gb i no és possible. He fet còpia de seguretat de totes les trameses i ocupa 20Mb, entenc que no cópia els arxius entregats... Em demanen si ara a final de curs hi ha alguna manera de salvar tot un curs incloent les entregues dels alumnes?

Quan fas la còpia de seguretat, si la fas amb l'usuari "admin" pots triar fer la còpia amb usuaris, si tries aquesta opció es fa còpia de les trameses.

També he reiniciat el curs (amb l'opció esborrar les trameses i esborrar participants alumnes), intentant reduir espai, ja que estic rebent cada dia avisos per espai de disc elevat...i el resultat és que el curs continúa ocupant molt espai i he vist que els arxius de les entregues dels alumnes encara es troben als fitxers del curs i s'han d'anar esborrant un a un cosa ineficaç per cada curs.

Ara mateix si ocupa tant és que hi ha fitxers antics d'altres cursos que per algun motiu (hi estem treballant) encara no s'han esborrat. De moment, no intenteu esborrar-los un a un perquè efectivament és una missió impossible.

Com s'importaria el curs a un curs nou per després eliminar l'antic? Ho he buscat però no ho trobo, si em podeu ajudar podré guanyar espai pel proper curs.

Aquesta seria l'opció ideal, crear un curs nou i, fer clic a l'eina d'engranatge del curs, dir-li "Importa" i cercar el curs original per importar-ne els continguts. Un cop estigueu segurs que heu importat bé el curs (en aquest cas no s'importen  les dades dels usuaris) podeu esborrar l'anterior.

També aprofito per demanar una ampliació d'espai si pot ser, per poder acabar de fer còpies de seguretat i eliminar cursos aquest juliol.

Per tal de demanar una ampliació d'espai, ho pots fer seguint les instruccions que hi ha en aquesta pregunta freqüent: Quina és la política de quotes dels serveis d'Àgora?

Fins ara,

Mònica


En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ocupació de l'espai

de SANTIAGO COCERA GRACIA -

Moltes gràcies Mònica!

Ja tinc l'ampliació a 20Gb i ja sé com importar cursos!

Bon estiu!


En respuesta a SANTIAGO COCERA GRACIA

Re: Ocupació de l'espai

de EDUARD PEREZ MONFORT -
Hola a tot@s,

A l'Institut Castellarnau ens passa el mateix que esteu comentant.
Tot i haver fet el reinici de tots els cursos, indicant que elimini les trameses, queden els fitxers dels treballs dels alumnes de cursos anteriors.
Tenim un curs que ocupa 7,12 Gb, i té 34500 arxius, el segon ocupa 3,62Gb i té més de 22.000 arxius i així fins a 14 cursos que ocupen més d'una Gb. He vist que hi ha arxius del 2016!!
A veure si li trobeu la solució.
El nostre Moodle és: https://educaciodigital.cat/iescastellarnau-sabadell/moodle/
Salutacions.

Eduard Pérez Monfort
En respuesta a EDUARD PEREZ MONFORT

Re: Ocupació de l'espai

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eduard,
de hi estem treballant però encara no hem trobat una solució.

Ara mateix la nostra recomanació és que importeu el curs en un curs nou i elimineu l'antic que té associats tots aquests fitxers antics. D'aquesta manera podreu reduir la mida del curs.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ocupació de l'espai

de EDUARD PEREZ MONFORT -
Hola, Mònica,

He fet còpia de seguretat del curs que ocupava 7,35 GB i ocupa 66,5 M!. Després he eliminat el vell i l'he canviat.
És una solució puntual, per alguns cursos que ocupen molt, però no es pot fer en tots.
A veure si li trobeu la solució.
Moltes gràcies.
Eduard
En respuesta a EDUARD PEREZ MONFORT

Re: Ocupació de l'espai

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eduard,
esperem trobar una solució però és un tema delicat perquè suposa eliminar fitxers de forma massiva i s'han de fer moltes proves abans. De moment aquesta opció d'importar el curs en un curs nou és la més segura. Esperem trobar aviat una alternativa.

Fins ara,
Mònica