Qualificacions calculades

Qualificacions calculades

de ANTONI SANROMA BORRELL -
Número de respuestas: 9

Bon dia:

En un curs de moodle no sóc capaç d'accedir al càlcul d'una categoria de qualificació. Em passa en un curs en que tinc altres categories de qualificació calculades. En concret em passa en la categoria Tema 7. L'enllaç al curs és: Qualificacions: Arranjament (educaciodigital.cat)

En respuesta a ANTONI SANROMA BORRELL

Re: Qualificacions calculades

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Antoni,
quan dius que no pots accedir, què vols dir? Que no la pots editar o canviar el mètode d'agregació? O que està oculta?

Si pots, passa'm una captura on es vegi com s'ha de mostrar un tema correcte i com es mostra aquest altre.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Qualificacions calculades

de ANTONI SANROMA BORRELL -
Hola, Mònica:
Alguna cosa més a passat en aquest curs. A tall d'exemple, El Total de 1r T és una qualificació calculada amb una fórmula definida per mi amb els números ID. Ara tampoc puc "accedir-hi" al càlcul, Quan clico a Edita tan sols em surt l'opció Oculta. Abans m'apareixia l'opció Edita el càlcul. Això que abans em passava en el Tema 7 ara em passa a tot arreu. T'adjunto una captura de pantalla per si t'és d'ajuda.


En respuesta a ANTONI SANROMA BORRELL

Re: Qualificacions calculades

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Antoni,
ara mateix surt l'opció d'editar el càlcul a tots els temes. Potser has fet algun canvi?
El que no surt és cap fórmula quan hi entro.
Depenent del que vulguis calcular potser t'és més fàcil fer servir l'opció de "Mitjana ponderada de les qualificacions" que et crea una columna addicional on pots posar la ponderació de cadascuna de les activitats i categories.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Qualificacions calculades

de ANTONI SANROMA BORRELL -
Hola, Mònica:

No, no he fet cap canvi i a mi em segueix sense aparèixer l'opció Edita el càlcul:


En respuesta a ANTONI SANROMA BORRELL

Re: Qualificacions calculades

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Antoni,

ja hem trobat on era l'error, als paràmetres de qualificacions teníeu triada l'opció "No" a l'apartat Mostra els càlculs. En canviar-ho ja els pots tornar a veure.


Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Qualificacions calculades

de ANTONI SANROMA BORRELL -
Hola, Mònica:
Moltíssimes gràcies!!! No sé per quin motiu estava així. Ho devia tocar un dia per error. Tinc un altre problema amb el llibre de qualificacions en un altre curs. Tinc una categoria, Torres de Hanoi, en la qual l'agregació és la Natural (suma de qualificacions). Jo veig el resultat, però els alumnes no la veuen. T'adjunto l'enllaç: https://educaciodigital.cat/insjvfoix/moodle/grade/report/user/index.php?id=2448&userid=2997&userview=2
Moltes gràcies per tot,
Antoni Sanromà
En respuesta a ANTONI SANROMA BORRELL

Re: Qualificacions calculades

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Antoni,
hem vist que si canvies aquesta opció dels paràmetres de qualificacions del curs es mostren els totals. És un qualificador força complex i si hi ha alguna cosa oculta per sobre tot i que en aquella categoria no hi sigui, podria estar afectant.



Fins ara,
Mònica