Incidència qüestionaris que es tanquen a mig fer

Incidència qüestionaris que es tanquen a mig fer

de JORDI MARFULL SALAS -
Número de respuestas: 3

Hola,

Avui entre les 11:39 i 11:43 durant la realització d'un  examen-qüestionari, per algun motiu desconegut, a 4 dels meus alumnes se'ls hi ha tancat el qüestionari i han tingut que començar de nou. Adjunto captura.

Sort que feia pocs minuts que havien començat la prova i que jo ja l'havia configurat amb dos intents per si de cas sorgia algun problema, perquè just l'últim dia que vaig tenir examen amb aquest subgrup (en el mateix horari) va passar exactament el mateix. En total han fet la prova 10 alumnes i els altres 6 l'han pogut fer sense problemes.

Teniu detectat aquest tipus d'incidències? És problema de Moodle o és un problema nostre de la xarxa informàtica del centre? Ho pregunto perquè en total faig el mateix amb 8 subgrups, i en aquest subgrup de dimarts de 11:30 a 12:30 és l'únic amb el que he tingut aquest problema de que es tanquin qüestionaris durant la realització de la prova, però també és l'únic que faig la classe en una aula d'informàtica diferent, una mica més antiga. Ja el passat 27 d'abril, també un dimarts i a la mateixa hora, un vaig enviar una consulta de tema "Incidències connectivitat" pel mateix motiu.

Moltes gracies per endavant,



En respuesta a JORDI MARFULL SALAS

Re: Incidència qüestionaris que es tanquen a mig fer

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jordi,
així com l'altra vegada a primera hora del matí va haver un atac que va durar 3 minuts, avui no hi ha hagut cap incidència als servidors web.
Podria ser que el problema tal com dius prové de l'aula.

Per altra banda, quan dius que se'ls tanca què vols dir, que se'ls tanca el navegador o la sessió?

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Incidència qüestionaris que es tanquen a mig fer

de JORDI MARFULL SALAS -
Hola Mònica,

Avui en algun dels casos he pogut veure jo mateix el problema perquè estava mirant el monitor d'una d'aquestes alumnes quan de sobte he vist que se li ha tancat el qüestionari. No és que es tanqui la sessió de Moodle ni el navegador, es tanca el qüestionari i jo no es pot continuar amb aquest intent, i si el qüestionari està configurat amb un únic intent l'alumne ja no pot fer l'examen. L'altre dia ho vaig solucionar en pocs minuts modificant el nombre d'intents permesos a "Sense límits". Avui directament ja abans de començar-lo l'havia configurat amb dos intents per si de cas. El problema és que el temps de les classes és limitat, els meus exàmens/qüestionaris són llargs i si han de fer un nou intent i han de tornar a començar ja els hi queda menys temps per fer l'examen.

A mi avui el que m'ha sorprès és que m'hagi tornat a passar amb el mateix subgrup i a la mateixa aula, però i a més juraria que han estat els mateixos 4 alumnes que el dia 27 d'abril els hi va passar el mateix (o al menys 3 dels 4) per tant sospito que, si el problema no és vostre, deu estar o bé en aquells ordinadors concrets on seuen aquells/es alumnes (sempre seuen als mateixos llocs), o bé en aquells punts de xarxa / IP's.

I ara mentre estic escrivint això recordo que el 27 d'abril la incidència sobre la que et vaig consultar, i em vas respondre lo del atac de 3 minuts, es va produir cap a les 09:30, amb una altre subgrup i en una altre aula. Després cap a les 11:45 vaig tenir la mateixa incidència que he tingut avui i amb el mateix subgrup i aula que avui, però d'aquesta incidència ja no et vaig dir res ja que els alumnes van poder acabar l'examen a temps i ja no es van queixar, cosa que els altres de l'atac de les 09:30 sí i em va anar molt bé tenir la teva resposta per poder justificar amb ells/es que la incidència tècnica només va durar 3 minuts i en canvi havien començat l'examen entre 10-12 minuts tard per la seva injustificada manca de puntualitat. El subgrup de les 09:00 són uns "pencos" i en canvi els/les alumnes de les 11:30 són tots molts aplicats/des i formals.

En resum, passo la incidència al SAU perquè es mirin si hi ha algun problema amb aquestes IP's.

Moltes gràcies,

Jordi