PROBLEMA GREU (inhabilitació de tots els usuaris)

PROBLEMA GREU (inhabilitació de tots els usuaris)

per Carlos Lapeña Royo -
Nombre de respostes: 3

Bona tarda Sara,

Tenim el Moodle de l'Institut penjat a l'Agora i ara mateix no deixa entrar a cap usuari, NI TANT SOLS AL QUE SOM ADMINISTRADORS!!!!

Si demanem un canvi de contrassenya ens adreça un correu on diu:

"Algú (probablement vós) ha sol·licitat una nova contrasenya per al vostre
compte en 'IES Vil·la Romana'.

Malauradament el vostre compte en aquest lloc ha estat inhabilitat i no podeu canviar la contrasenya. Si us plau contacteu amb l'administrador del lloc".

ES UN TEMA FORÇA URGENT ja que estem treballant molt amb el Moodle, tant alumnat com professorat.

Et demanaria que, a ser possible, et poguéssis ficar en contacte amb nosaltres per mirar de solventar el problema.

Abans de que això passés vaig estar actualitzant el correu del centre a la nova adreça xtec.cat de gmail, i també vaig canviar alguna configuració de la vista del nostre Moodle, però no crec que aquestes accions siguin les causants del problema, oi?

Carles Lapeña i Royo (649 223589) estaré disponible de les 7:00 del matí en endavant.

INS Vil·la Romana (938 718303)

La Garriga - Barcelona

Gràcies.

En resposta a Carlos Lapeña Royo

Re: PROBLEMA GREU (inhabilitació de tots els usuaris)

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Carles!
Tal i com hem parlat, ja hem resolt el problema habilitant a Usuaris | Autenticació | Gestió de l'autenticació l'opció Autenticació basada en el correu electrònic.
Una abraçada, ànims i sort!!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: PROBLEMA GREU (inhabilitació de tots els usuaris)

per ENRIQUE ALEGRE VALLS -
Hola sóc de l'Institut El sui.

M'apareix el mateix problema que al carles, però no per tots els usuaris sinó només per aquells usuaris que fa uns mesos que no s'han connectat al moodle.

La solució que doneu la faré servir temporalment però no hi ha una altre millor? jo preferirira que els usuaris no es poguessin crear comptes d'usuari indefinidament...
En resposta a ENRIQUE ALEGRE VALLS

Re: PROBLEMA GREU (inhabilitació de tots els usuaris)

per Aida Regi Cosculluela -
Hola,
Per defecte, els usuaris de Moodle no s'esborren mai. El que sí que es fa és que es que es desinscriuen dels cursos quan fa més d'un any que no hi accedeixen. La inscripció d'usuaris sí que podeu configurar-la inscrivint i desinscrivint-los accedint a l'apartat:
 Usuaris | Autenticació | Gestió de l'autenticació
i inhabilitant allí l'autoregistre.

Per a més informació us recomanem els continguts del mòdul 5 del curs D304:

Atentament,

Aida.
Equip tècnic XTEC.