Activitat Taller per grups

Activitat Taller per grups

by CARLOS FORNAS DE BLAS -
Number of replies: 10

Bon dia 

He realitzat una activitat de taller per grups d'un mateix grup classe, amb la intenció de poder fer una Co-avaluació dins dels mateixos grups.

Segons unes instruccions que he llegit en aquest document,  a l'hora de fer una assignació aleatòria o programada, m'hauria d'aparèixer la possibilitat de: "revisiones por pares del mismo grupo". Això m'evitaria haver de fer les assignacions manualment


Doncs faci la combinació que faci, no m'apareix. Em surt això


El taller en qüestió es troba aquí, dins del moodle de l'Escola Pia Balmes
Veureu que és una còpia d'un que vaig haver d'assiganar manualment.

Atentament
Carles Fornas
gestor moodle Escola Pia Balmes

In reply to CARLOS FORNAS DE BLAS

Re: Activitat Taller per grups

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carles,
la diferència està en si l'activitat està configurada amb grups visibles o grups separats. Si són grups visibles, surt l'opció però si són grups separats ja no surt perquè en aquest cas, l'assignació ja queda restringida per defecte a membres del propi grup.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Activitat Taller per grups

by CARLOS FORNAS DE BLAS -
Vaja, surt exactament el contrari del que a mi m'interessa.

Vull una co-avaluació per part dels companys que formen part d'un grup (grup A, grup B,...) dins d'un mateix grup classe (3r ESO A, 3r ESO B...).
Hi ha manera de configurar-ho, que no hagi de ser manualment?

Moltes gràcies per endavant
In reply to CARLOS FORNAS DE BLAS

Re: Activitat Taller per grups

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carlos,
els Grup A, Grup B que comentes, són grups dins del curs o Agrupaments? Em pots passar l'enllaç al curs per veure ho està configurat?

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Activitat Taller per grups

by CARLOS FORNAS DE BLAS -
Hola, disculpa el retard

L'activitat és aquesta
Els grups estan aquí


In reply to CARLOS FORNAS DE BLAS

Re: Activitat Taller per grups

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carlos,
potser no estic entenent bé el que dius, ara mateix tens l'activitat per a grups separats, en una assignació automàtica, només s'assignarà l'avaluació entre membres del mateix grup (1, 2, 3 o 4).

No és això el que voleu?

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Activitat Taller per grups

by CARLOS FORNAS DE BLAS -
Ara ho acabo de precessar i ha funcionat.
S'ha creat la Co-avaluació que jo vull, però et puc assegurar que aquesta mateixa acció l'he repetit força vegades i no em funcionava. M'agafava alumnes d'altres grups. Dec haver tocat algun paràmetre "clau" i no sé quin.
Utilitzaré aquest taller com a model i en faré còpies

Moltes gràcies per l'ajuda
In reply to CARLOS FORNAS DE BLAS

Re: Activitat Taller per grups

by CARLOS FORNAS DE BLAS -
Aprofito aquest fil per preguntar una qüestió relacionada.
Es pot fer un taller on els alumnes avaluïn a d'altres companys a "cegues"?. Es a dir, sense que vegin el nom del company a avaluar, només la seva tasca.

Fins ara
In reply to CARLOS FORNAS DE BLAS

Re: Activitat Taller per grups

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carles,
jo crec que tenies configurat el taller amb grups visibles, però només és una intuïció.

Pel que fa a que avaluin a cegues, sí que hi ha una opció. Has de fer el següent:

Accedir al Taller i fer clic a l'eina d'engranatge - Permisos.


A continuació buscar el permís Visualitza els noms dels autors i eliminar el rol "Alumnat" fent clic a la paperera.



Ja ho provaràs, de moment no ho hem canviat al taller perquè ho feu vosaltres i comproveu que és el que necessiteu.

Un cop eliminat el rol, l'alumnat ho veuria així:

Si volguéssiu fer-ho a nivell general per a tot el Moodle, també podríeu, però segurament és millor definir-ho en cada cas segons convingui.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Activitat Taller per grups

by CARLOS FORNAS DE BLAS -
Perfecte. Era el que necessitava. La canya!

Finalment un últim desig. Hi ha manera de carregar un grup de tasques "fantasma" en un taller per fer proves?
És a dir, el taller "obliga" als alumnes a fer un enviament de text o de document per poder canviar de fase i poder activar l'avaluació.
Si he d'entrar jo "com a" alumne i introduir un text qualsevol és molt pesat i lent. Hi ha cap solució?

Moltes gràcies per tot
In reply to CARLOS FORNAS DE BLAS

Re: Activitat Taller per grups

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carlos,
doncs no hi ha res d'això públic per poder fer proves. Jo el que faria és com ja tens un muntat, fer una còpia de seguretat amb dades anonimitzades i restaurar-ho en un curs nou.

Fins ara,
Mònica