Escalat de subpàgines

Escalat de subpàgines

de SE CRP de la Selva II . -
Número de respuestas: 5



Tot i que en l'ajuda diu que no hi ha límit en l'"escalat" de pàgines, no em deixa fer més de tres  nivells.

En respuesta a SE CRP de la Selva II .

Re: Escalat de subpàgines

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola,
efectivament no hi ha límit d'escalat, però a la barra lateral de les pàgines només es mostren aquests nivells. En canvi, si afegeixes un menú en format giny, si que es poden arribar a mostrar més nivells. Aquí un exemple:


Fins ara,
Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Escalat de subpàgines

de MARIA ROSER PASSOLS VILLARET -
En el Nodes del CRP (que té la plantilla diferent dels dels centres) he fet el que m'has indicat.
Ja he aplicat "l'escalat de pàgines" amb la numeració, i també he fet un giny de menús, però em trobo que tampoc passa del 3r nivell.
A més, en el tercer nivell, apareix aquell missatge tan "desagradable" de "Add some widgets to this area".
En respuesta a MARIA ROSER PASSOLS VILLARET

Re: Escalat de subpàgines

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Maria Roser,
ens pots passar l'enllaç al vostre Nodes per revisar-ho? En el giny han de sortir tots els nivells que hi hagi, una altra cosa són les pàgines, on efectivament no surten tots. El tema del missatge "Add some widgets..." no es pot fer res, la pàgina està pensada per posar-hi ginys.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MARIA ROSER PASSOLS VILLARET

Re: Escalat de subpàgines

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, M. Roser,
ja us ho hem resolt, hem afegit a la configuració del giny de menú, les pàgines que no sortien. És estrany perquè dient "Inclou els fills" com heu fet ja hauria de funcionar, però en qualsevol cas, ara ja es mostra.



Fins ara,
Mònica