Incidència Moodle

Incidència Moodle

de Jorge Sánchez Pedraza -
Número de respuestas: 6

Hola!

Des d'ahir el Moodle del nostre centre va molt lent, de fet, pràcticament no es pot treballar. Es tracta d'una incidència general?

Gràcies.

Salutacions,

jorge

En respuesta a Jorge Sánchez Pedraza

Re: Incidència Moodle

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jorge,
no tenim cap incidència registrada, si em recordes el vostre Moodle hi fem una ullada.
Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Incidència Moodle

de Jorge Sánchez Pedraza -
Hola Mònica,

El nostre moodle és aquest. Des d'ahir va molt lent i ens passa als professors i alguns alumnes han escrit pel mateix motiu.

Gràcies,

Salutacions,
jorge
En respuesta a Jorge Sánchez Pedraza

Re: Incidència Moodle

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jorge,
he navegat per diversos cursos i continguts i no he notat que vagi lent, potser es tracta d'un curs concret? Mira a veure si les queixes venen dels mateixos cursos i seguim investigant.

Per altra banda, entenc que els usuaris es connecten des de diferents llocs, oi?

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Incidència Moodle

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jorge,
ja hem trobat el curs que et fallava i hem resolt el problema. Era l'etiqueta "Missatge nou: Informacions importants per al projecte presencial" que contenia una imatge que no arribava a carregar i donava l'error. Hem creat de nou l'etiqueta però sense imatge.

Ja ens confirmaràs que ara funciona correctament.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Incidència Moodle

de Jorge Sánchez Pedraza -
Hola Mònica,

Efectivament, va ser després de crear aquesta etiqueta que vaig notar que començava a fallar, i especialment quan volia navegar per aquest curs. Per no duplicar la imatge de l'etiqueta vaig clicar "crear un àlies" o alguna cosa similar, però no podia imaginar que això generés aquest problema.

Ara funciona correctament.

Motles gràcies!

Salutacions,
jorge
En respuesta a Jorge Sánchez Pedraza

Re: Incidència Moodle

de MONICA GRAU PRIETO -
És estrany, però segurament va ser això, potser vas eliminar la imatge de la que vas fer l'àlies... De totes maneres, tingues en compte que si fas servir la mateixa imatge no s'hauria de duplicar dins dels fitxers, si el fitxer és idèntic (mateix MD5) el Moodle no el duplica.

Fins ara
Mònica